Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 3 mei 2019

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
SummitRainforestGolf, Front Office Manager van Summit Rainforest & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Beoordeeld op 17 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
Beoordeeld op 6 april 2018 via mobiele applicatie

Groot hotel met een groot zwembad. Het restaurant serveert goede maaltijden en een goed ontbijt, waar ook nog een mevrouw staat die een omelet voor je bakt. Wel ziet het er wat oubollig uit. De mensen bij het restaurant zijn vriendelijk. De receptie is wat wisselend in het verlenen van service en vriendelijkheid. We hadden een ruime kamer met een goede badkamer en toiletspullen van Rituals. Mooi uitzicht op de natuur. Een goed werkende airco. De WIFI liet wel wat te wensen over. Hector maakte onze kamer prima schoon. Met een Uber zijn we diverse malen redelijk goedkoop vervoert. In het hotel is ook een tourdesk van Ariana. De tocht die we bij hen boekten naar de San Blas eilanden, was helaas niet zoals beloofd.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers, prima bed. Fijn zwembad met genoeg ruimte om te zitten/liggen en badhanddoeken verkrijgbaar aan het zwembad zelf. Groot nadeel was dat er een DJ was die de muziek zo hard draaide dat er amper een gesprek te voeren was. Zowel overdag als 's avonds. Ontbijt prima, vriendelijk personeel. Soberania NP is dichtbij, ga er vroeg in de ochtend heen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Melisha M, General Manager van Summit Rainforest & Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for posting a review of our hotel. We appreciate and will take your observations into consideration.
We are pleased to have met your expectations and will be happy to welcome you soon again!
With kind regards,
Melisha M
General Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel,niet super schoon, ontbijt ook niet speciaal, maar om 2 nachten te slapen is het oké!
Hele mooie omgeving. Let er op !!!
In de omgeving is er geen winkel te vinden. En internet werkt matig tot niet.

Datum van verblijf: oktober 2016