Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 17 november 2019

Het hotel ligt in het hart van de oude stad, Kasko Viejo. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand, behalve het Panamakanaal. Onze kamer en badkamer op de eerste verdieping waren heel rustig en erg ruim (twee bedden passen minder en een kleinere kamer). De receptie, de schoonmaaksters waren heel vriendelijk, het personeel aan de bar (in de ontbijtzaal) is dat minder. De voorzieningen op de 4e en 5e verdieping zijn klein, maar goed. Prima kamer.

Kamertip: In de regentijd is een kamer aan de gevel rustig, naders misschien inpandig
Datum van verblijf: november 2019
CentralHotelPanama, Gerente van Central Hotel Panama Casco Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear Jan D

Best regards from Central Hotel Panama and thank you for your message. We're glad that you had a great experience with us.

We're looking forward to be your hosts during your next Panama trip.

Reservations & Groups Manager
Central Hotel Panama

Beoordeeld op 24 maart 2019

Zeer familiale sfeer en toffe locatie, van daaruit kan je alles te voet doen, geweldige beleving met toffe winkeltjes. Zeer goed ontbijt , mooie kamers. Het marktje ervoor is
ook mooi, en nu en dan festiviteit.

Datum van verblijf: maart 2019
CentralHotelPanama, Director de Relaciones con Clientes van Central Hotel Panama Casco Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Thank you very much for choosing the Central Hotel on your trip to Panama City.

It is grateful to know you had an excellent stay with us.

Thank you for your comment and we hope you can visit us soon.

Sincerely,

Nora Batista

Beoordeeld op 10 januari 2019

Prachtig koloniaal hotel, midden in casco de vieja, kamers ruim en goed onderhouden. Maar dekt verder de lading niet, die het zegt te hebben op hun site. Koud en afstandelijk zeker aan de receptie, knap hoe je z,on prachtig hotel hiermee kunt verpesten, totaal sfeerloos en afstandelijk, moeten nog een hoop leren.

Kamertip: Vraag om een kamer met balkon, anders krijg je een kamer aan de binnenkant, waar geen zon nog maan komt, en de ramen kunnen niet open.
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
José Luis d, Gerente van Central Hotel Panama Casco Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Beste Arie V
Bedankt voor het verstrekken van uw feedback met betrekking tot uw recente verblijf bij Central Hotel Panama. Terwijl ik namens al onze teamleden schrijf, zijn we bedroefd om te horen dat niet elk element tijdens uw bezoek uw verwachtingen niet heeft overtroffen.

Onze voortdurende inzet is om de beste persoonlijke service en faciliteiten aan onze gasten te bieden. Dus uw feedback wordt zeer op prijs gesteld omdat deze onze organisatie alleen maar verbetert.
We hopen dat u in de toekomst zult overwegen om bij ons te blijven.

Vriendelijke groeten,
Jose Luis De Ycaza
Director of Sales & Marketing | Central Hotel Panama

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met mooi top roof zwembad. Goede schone en grote kamers. Wel veel lawaai door in house party en feesten op straat. Weinig badkamer toebehoren maar prima bed. Prima ontbijt. Veel keuze. Vers fruit

Datum van verblijf: november 2018
José Luis d, Director General van Central Hotel Panama Casco Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Dear Mariebur
Thank you so much for staying with and giving us a great review.

We pride ourselves on our service and our building. We are so delighted that you were able to enjoy both.
Our promise to each guest, is to provide a singular luxury experience, and we will use your comments to ensure that we are continually working to achieve that ideal.

On behalf of our entire Central Hotel Panama family, we look forward to having the opportunity to hosting you, once again.

All the best,
Jose Luis De Ycaza
Director de Ventas & Marketing | Central Hotel Panamá

Beoordeeld op 29 april 2018

Bij aankomst keek de verantwoordelijke van de parking, aan een desk bij de voordeur, ons aan zonder een hand uit te steken voor de koffers en tassen. Aan de frontdesk verontschuldigde zich men dat dat komt omdat men hem inhuurt. Bijzonder dat je zulke lui aan de voordeur van je hotel wilt hebben? De man die ons vervolgens hielp, Antonio alias Samuel Jackson, deed het super goed. Op de zaterdagavond dat wij aankwamen (met een kindje van 3) was er een uiterst luidruchtig optreden op het plein voor het hotel. Dit zou volgens de frontdesk niet langer duren dan tot 8.30 pm. We hadden geboekt met het verzoek om een stille kamer en pas na de 3e of 4e kamer slaagde men er in een kamer in het midden van het hotel te geven (met toegang tot het terras/patio) en enigszins zonder herrie van de bandjes. Belachelijk dat je op basis van trial and error de gasten naar een kamer stuurt. om 11 pm nog maar eens vragen hoe lang de bandjes nog zouden optreden. Nu gaf men aan dat dat wel tot na middernacht zou duren....
De kamer is schoon, niet groot maar praktisch ingericht. De badkamer heeft een douche die veel te heet is. Levensgevaarlijk! De koude kraan volledig open en dan de hete kraan slechts 1 slagje zodat je een zwakke gloeiend hete straal hebt. De gordijnen van de kamer zijn te klein zodat je de ramen niet volledig kunt verduisteren. De schuifdeur naar het terras sluit niet. opletten dus, van buitenaf kan men zo naar binnen.
Het zwembad op het dak geeft verkoeling, fijn! Het is echter veel te klein, heeft te weinig bedden en er is amper toezicht om zaken schoon (gebruikte handdoeken, lege glazen opruimen etc.)
Het uitchecken ging al net zo knullig als het inchecken. Men slaagde er niet in om de betaling de debiteren van de creditcard. na 15 minuten de pogingen gestaakt. De dag erop is het ze toch gelukt. Overall nog veel te winnen en dan met name voor het personeel aan de frontdesk.

De ligging van het hotel is ideaal, midden in de oude wijk. Het is een prachtig monumentaal panden er is voor een betaling van ruim 5 dollar per dag een parkeermogelijkheid.

Kamertip: Niet kamer 309, heeft geen wifi signaal en er is geen aparte douche. Een kamer met toegang tot de patio is aan te bevelen.
Datum van verblijf: april 2018
Angelica Cusatti, Propietario van Central Hotel Panama Casco Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

Y0977,

On behalf of Central Hotel Panama Casco Viejo, we thank you for your comments. Our commitment is to serve you and provide the warmest and most memorable stay. We hope we have met your expectations and look forward to welcoming you as our guests again in the future in Casco Viejo.

Central Hotel Panama Casco Viejo Team