Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel Ukraine is een degelijk hotel op een zeer centrale locatie. Ook de (nog) niet gerenoveerde kamers zijn erg netjes. Het ontbijt is prima evenals de prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader voor iedereen die een degelijk, centraal en net hotel zoekt voor een goede prijs.

Datum van verblijf: februari 2020
MarketingDep, Менеджер по связям с общественностью van Hotel Ukraine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dear Guest, thank you for taking the time to leave your rating following your recent stay with us at Ukraine Hotel! We are happy to know that you were satisfied with the location of our hotel, breakfast and value for money! We will be glad to welcome you again in the nearest future! Kind regards, Ukraine Hotel team!

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eventjes komen citytrippen en Chernobyl bezoeken. Alles is hier heel goed geregeld. Taxi vanuit het hotel is zeer duur, probeer een Uberachtige rit te versieren. Is 4 maal zo goedkoop. Kamer heeft niets te kort en ontbijt is ook genoeg uitgebreid. Wel 's avonds de ijskast uittrekken op de kamer, maakt veel lawaai. Onze 2 nachten hier waren heel goed. Ook zeer leuke en goedkope restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2019
MarketingDep, Менеджер по связям с общественностью van Hotel Ukraine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dear gilae2014!
Thank you for your review. We would like to express our gratitude and appreciation for you choose the Hotel "Ukraine" for you stay. We wish you a good day and we hope that we will have the opportunity to see you again.
Best regards, Ukraine hotel

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wil je bovenop het Maidanplein in een echt Sovjet hotel zitten: bezoek dan dit hotel. Beetje gedateerd, maar je kunt er prima verblijven. Ruime kamers. Goed ontbijt, veel fruit en ruime keuze. Heerlijke oude glorie.

Datum van verblijf: augustus 2019
MarketingDep, Менеджер по обслуживанию клиентов van Hotel Ukraine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear MarcelR187! Thank you for your review. We would like to express our gratitude and appreciation for you choose the Hotel "Ukraine" for you stay. We Appreciate your opinion about hotel Ukraine.
Please accept our deepest apologize for all inconveniences!
We hope to see you soon.
Best regards, Ukraine hotel

Beoordeeld op 13 juli 2019

Een heel mooi opgeknapt hotel. Basic, maar toch alle nodige comfort.
Goede bedden,
ruime kamers (zelfs de economy)
goede airco,
werkende koelkast,
zeer goed gekuist,
voldoende badlinnen, zeep en andere prullaria,
goede wifi,
enorm gevarieerd en luxueus ontbijtbuffet.
heel vriendelijk en attent personeel.
Goede isolatie dus geen stoornis van andermans lawaai
Bewaakte bagage-kamer voor na het uitchecken.
Kluis op kamer

Minpuntjes:
Kleine badkamer
Hoge badrand om in douche te geraken (gooi baden er uit!)
Avondmaal in restaurant heel wat minder dan op foto (eet uit in de stad!)
Klein zéér ouderwets tv'tje

Datum van verblijf: juli 2019
MarketingDep, Менеджер по связям с общественностью van Hotel Ukraine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Dear Peter, thank you for taking the time to leave your rating following your recent stay with us at Ukraine Hotel! We are happy to know that you were satisfied with our hotel! We will be glad to welcome you again in the nearest future! Kind regards, Ukraine Hotel team!

Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Schoon: Ja, prima fris allemaal

Vriendelijk: Nou, niet onvriendelijk in ieder geval, maar wel op z’n oost-europees, dus zakelijk

Service: het hotel heeft veel faciliteiten zoals kledingreparatie, een bagageruimte etc.

Bedden: uitstekend

Ontbijt: een heel uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet

Overig: Uitstekend gelegen in het hart van de stad en vlakbij een metro station

Datum van verblijf: april 2019
MarketingDep, Менеджер по связям с общественностью van Hotel Ukraine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019

Dear Guest, thank you for taking the time to leave your rating following your recent stay with us at Ukraine Hotel! We are happy to know that you were satisfied with our hotel! We will be glad to welcome you again in the nearest future! Kind regards, Ukraine Hotel team!