141 US$
Holiday Inn Kiev(Kiev)
157 US$
136 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 154 US$ per nacht.

11 Mirrors Design Hotel(Kiev)
309 US$
226 US$
  • Gratis parkeren
Ambassador Plaza(Kiev)(Heel veel waar voor je geld!)
32 US$
241 US$
Ramada Encore Kiev(Kiev)
102 US$
Senator Maidan(Kiev)
185 US$
  • Roomservice
Ibis Kiev City Center(Kiev)(Heel veel waar voor je geld!)
76 US$
Agoda.com
  • Restaurant
379 US$
Hyatt.com
  • Zwembad
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op prima locatie; je moet alleen wel een heuvel op lopen. Wel groot maar bij inchecken werkt de receptie snel. Kamer niet groot bed wat aan de harde kant. Ik was er alleen met twee personen en kreeg een kamer met linnen voor 1 persoon. Dat duurde twee nachten voordat het geregeld was. Beetje jammer

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
16 februari 2017 beoordeeld

Op een goede locatie iets buiten centrum gelegen hotel met alle benodigde faciliteiten.

Goede en vriendelijke staf die je altijd helpt met welke vraag dan ook.

Wisselkantoor, Bar en goede keuken in het hotel.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
PremierHotelRus, Менеджер по обслуживанию клиентов van Premier Hotel Rus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear flyboy65!
Thank You for sharing Your experience. We are glad to know that You enjoyed Premier Hotel Rus and appreciate Your feedback. We pay a lot of attention to the quality of services and customer relations.
We do hope that stay in Kyiv was pleasant and we will be glad to welcoming You back in Premier Hotel Rus.
Have a vivid spring!
Kind regards,
Daria Karpik
Deputy Front Office Manager
Premier Hotel Rus
dkarpik@hotelrus.kiev.ua

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet al te veel verwachten. Gedeelte van personeel praat redelijk goed engels. Koffer was een dag te laat, maar ben door de receptie goed geholpen met opvragen van informatie en ze hebben zelfs meerdere momenten gebeld met vliegveld. Kamers zijn voor twee personen met twee koffers aan de kleine kant, maar met was passen en meten goed te doen. Ontbijt was gevarieerd. Helaas vond ik het brood soms aan de droge kant.
Paar avonden in de bar geweest. Vriendelijk personeel. Ruim aanbod. Vlakbij het centrum. Goed te doen met de metro of gewoon lopen. Veel ook met de taxi gedaan die netjes door het hotel werd besteld. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor het fijne verblijf!

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
PremierHotelRus, Менеджер по обслуживанию клиентов van Premier Hotel Rus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dear Myrthevd17!
Thank You for taking time and writing a review about Premier Hotel Rus!
We are happy to know, that You had an excellent stay at our hotel. Your kind words regarding staff service are extremely rewarding for us. We know how important it is to receive appropriate support when such unpleasant occasions take place and try to surround our Guests with maximum care.
Thank You for Your positive comments regarding rooms comfort and breakfast facilities.
We highly appreciate Your feedback and look forward to welcoming You back at our hotel!
Have a colorful summer!
Kind regards,
Daria Karpik
Deputy Front Office Manager
Premier Hotel Rus

20 augustus 2015 beoordeeld

Wij kunnen niets negatiefs melden over dit hotel. Onze verwachtingen waren niet hoog maar het was een heel goed verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed bed, ontbijtbuffet was lekker, ATM en 24/7 bar in het hotel.

Kamertip: wij hadden een kamer op de 14de verdieping een hoge verdieping is zeker aan te raden mooi uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
2 augustus 2013 beoordeeld

Titel zegt genoeg, maar een paar punten wil ik toch benadrukken. Zeer gemakkelijk te bereiken vanaf vliegveld Boryspol. Skybus naar metrohalte Kharkivska en vandaar, zonder overstappen, naar metrohalte Palats Sportu.
Groot hotel met ruime rustige kamers, incl. werkende airco. Ruim opgezet ontbijtbuffet.
Alle bezienswaardigheden op loopafstand, of per metro gemakkelijk te bereiken.

• Verbleef: juli 2013, reisde alleen