Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.291)
Beoordelingen filteren
1.291 resultaten
Waardering van reizigers
495
610
141
33
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
495
610
141
33
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.291 beoordelingen
17 augustus 2017 beoordeeld

Na vele jaren gebruik te hebben gemaakt van dit hotel, kan ik nu wel echt reageren op de slechte matrassen in dit hotel. De matrassen zijn aan vervanging toe, je krijgt er rugpijn van. Ook de kussens zijn jaren geleden geintroduceerd als speciaal bedacht voor IBIS, maar ik denk dat ik niet de einige ben die over deze smalle kussens klaagt, Je hebt te weinig steun in je nek waardoor je hoofd gebogen op het kussen ligt en geen relax situatie oproept. Als frequente gast vraag ik u hier iets aan te doen.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank PaulTeeuwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olga V, Manager van Ibis Kiev City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Mr. Teeuwen,

Thank you very much for finding the time to share with us your comments following the recent stay at ibis Kiev City Center hotel. We appreciate your loyalty to our hotel and to AccorHotel chain.

Your comfort is our top priority, that's why your feedback is very important for us. We would like to assure you that all room facilities meet international standards of ibis brand all over the world. Please do not hesitate to contact us if you need any additional bedding for your better comfort. For your conveniences, our team members are working 24/7; in case of any questions or requests - please, contact one of our colleagues and we will offer you the solution immediately.

We will be glad to assist you during your next stay!

Sincerely,
Olga Vovkogon - Reservation and Quality Manager
h7143-am@accor.com


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn schoon, de bedden erg hard. Alles is goed schoongemaakt, zowel de kamer als badkamer. Het ontbijt voldoet uitstekend. Voor een nacht in Kiev prima. Verder is het erg clean, er zit weinig sjeu aan.m

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Bedank Willem188590
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anastasia K, Quality manager van Ibis Kiev City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017
Google-vertaling

Dear Guest!
We appreciate you sharing your concerns regarding the stay at ibis Kiev City Center hotel.
I am sorry that not all of your experience met your expectations. We would really appreciate if you could find the time to share more in details your opinion regarding the situations that left you frustrated, as we strive to continuously improve the quality of our services.
We hope you will give us an opportunity to better serve you in the future and deserve a highest mark from you.

Sincerely,
Anastasia Krizhevskaya - Quality manager
h7143-am@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het inchecken in het hotel liep vlotjes. Er werd goed Engels gesproken. De kamer was voor 2 personen een beetje aan de krappe kant maar om alleen te slapen prima te doen. Het uitzicht vanaf de 15e verdieping was mooi. De kamer was schoon en de douche was erg comfortabel.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Bedank Roman R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anastasia K, Quality manager van Ibis Kiev City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017
Google-vertaling

Good evening, Roman!
First of all let me thank you for choosing IBIS Kiev City Center hotel for your accommodation in Kiev.
We are pleased to read that you have enjoyed the friendliness of our team members and the cleanliness of the rooms.
We will be glad to welcome you back in the future!

Sincerely,
Anastasia Krizhevskaya - Quality manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 april 2017 beoordeeld

Dit hotel heb ik reeds veelvuldig bezocht, de service is uitstekend, de mensen proberen je op alle mogelijke manieren je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas kann ik Maar niet wennen aan de smalle kussens die Ibis gebruikt, je kunt er wel nog 'n kussen bij krijgen maar daarmee los je het probleem van 'n smal kussen niet op. Ook de bedden zouden vernieuwd moeten worden, ze zijn hard en hebben geen of nauwelijks vering. De lekkende douchdeur heb ik in mijn vorige review al kenbaar gemaakt.

  • Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank PaulTeeuwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anastasia K, Quality manager van Ibis Kiev City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2017
Google-vertaling

Dear Mr.Teeuwen,
First of all I would like to thank you for your loyalty to our brand and especially our hotel when choosing a place for your accommodation in Kiev.
We very much appreciate your positive comments regarding our team members.
However we are sorry that not all of your experience met your expectations.
At ibis, we strive to provide superior level of services to each of our guests, therefore your feedback is very important for us. Please, kindly be informed, that for your conveniences, we are working 24/7. In case of having any questions or requests, such as shower leakage, please, contact one of our team members and we will provide you with a solution immediately.
We hope you will give us an opportunity to welcome you as a guest of our hotel in the future!

Sincerely,
Anastasia Krizhevskaya - Quality manager
h7143-am@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan de vorige beoordeling herbevestigen. Hotel is goed verzorgd en zeer geschikt voor een zakelijke reis. Kamer is functioneel ingedeeld.
Badkamer is wel erg klein maar bevat alle noodzakelijkheden (inclusief haardroger). Douche is prima.
Nadeel is wel de airco die in de winter alleen maar kan verwarmen en niet koelen.
Restaurant is boven gemiddeld voor een dergelijk hotel.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Bedank Jeroen S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anastasia K, Quality manager van Ibis Kiev City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017
Google-vertaling

Good evening, Jeroen,
First of all I would like to thank you for choosing ibis Kiev City Center hotel for your accommodation in Kiev.
I am sorry that not all of your experience met your expectation; please, accept our sincerest apologies.
However, we were glad to read that you found our room equipped functional.
We hope that you will give us an opportunity to better serve you in the future!

Sincerely,
Anastasia Krizhevskaya - Quality manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken