Opslaan

vanaf 22,50 US$
vanaf 90,00 US$
vanaf 28,90 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Met name de buitenkant is enorm mooi. Deze hemelsblauwe kathedraal ligt enigszins verborgen achter de ommuring van het complex - dus zorg dat je wel echt naar binnen gaat.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 23 juni 2016

Deze kathedraal is niet de enige maar mogelijk de mooiste .Al kan dit wel persoonlijk zijn.En je bent er welkom ik kom uit Belgie mijn echtgenote uit ukraine en mijn schoonzus woont in kiev. Heb wel de perfekte gids om kiev te ondekken.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 30 januari 2016

Je komt bij deze mooie kathedraal uit wanneer je met een klein treintje omhoog bent gegaan. Erg leuk!

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 1 september 2015

Dit vond ik een prachtig en zeer verzorgd gebouw. Ik kon er uren naar kijken. Werkelijk zeer mooi, ook het plein daarvoor is mooi. Zo heb je de ruimte om hem mooi te fotograferen. Zeker een aanrader hoor.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 3 juli 2015

Op de top van een heuvel staat deze parel van een kathedraal een prachtige plek met een heel mooi uitzicht. De omgeving is omringt met souvenirwinkeltjes en schilderijen heel gezellig om daar rond te lopen in de smalle straatjes.

Datum van activiteit: augustus 2014