Beoordeeld op 6 februari 2017

Hotel is prima, behalve dan dat het ver uit het centrum ligt. Voordeel is wel weer dichtbij het vliegveld. kamers zijn ruimen schoon en het ontbijt is gewoon goed en luxe. Bar is altijd open. En wie van zwemmen houd kan hier prima terecht

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Ik was hier voor een lang weekend en een vergadering wat eigenlijk ook de sfeer van het hotel weer geeft. Het is een modern meer zakelijk hotel met erg fijne leisure faciliteiten. Het grootste park van Boekarest is op loopafstand. Kortom een bijzonder prettig verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 februari 2016

Uitstekend hotel met prima faciuliteiten.
Binnenbad en fitness meer dan prima als je daarvan houdt. Het ontbijt is ok. Ik heb er niet gedineerd daarvoor ga ik meestal naar de stad. er zijn meerdere bars waar je wat kunt nuttigen. In feite is het hotel een combinatie van 2 Ramadas. De een is wat goedkoper dan de andere. De prijs is echt uitsekend inverhouding met de services. Ik vind dit horel een aanrader voor wie in Boekarest verblijft. Ik heb in verschillende hotels verbleven. Deze Ramada is mijn favoriete keuze.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht op het zwembad buiten
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
SilviaBalan, Public Relations Manager van Ramada Plaza by Wyndham Bucharest Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2016

Dear guest,

Thank you very much for your wonderful review. It is rewarding for us to read all your positive comments and to hear that Ramada Plaza is favorite choice in Bucharest.
We are looking forward to welcoming you soon again.

Kind regards,
Silvia Balan
Public Relations Manager

Beoordeeld op 31 oktober 2015

Heerlijke frisse nieuwe kamers in moderne stijl. Had geboekt vanwege de aanwezige Spa en het enorme zwembad en deze waren nog beter als verwacht. Heerlijk na dagen in Bucharest en wandelingen in Heraustrau parc om hierna lekker even te genieten in de Spa faciliteiten en het zwembad. Tevens een massage genomen die super was en voor een hele nette prijs van ongeveer 30 euro voor een uur. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2015
SilviaBalan, Public Relations Manager van Ramada Plaza by Wyndham Bucharest Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2015

Dear guest,

Thank you very much for your positive review and for choosing Ramada Plaza Bucharest! It is wonderful to know that you had a great stay at our hotel and that you took the time to have a relaxing walk in Herastrau Park (the biggest park in Bucharest). Next time maybe you can visit the wonderful Village Museum which is only 1,6 km away from the hotel and is including more than 300 traditional buildings representing the history of Romanian`s rural architecture.

We hope to host you again soon.

Kind regards,
Silvia Balan
Public Relations Manager

Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

Goede kamers , correct personeel. Prettig verblijf.
Aan de noordkant van Biekarest op slechts 10 min van het aard centrum. Voldoende parkeer gelegenheid voor het hotel. Ik raad aan in Boekarest geen huurauto te nemen, maar taxi's. Goedkoop en snel.

Datum van verblijf: juli 2015