Beoordeeld op 25 november 2019

Je wordt er steeds vriendelijk ontvangen, het restaurant/wine shop personeel is heel vriendelijk.
Het personeel tijdens het ontbijt mag beleefder zijn!
Mogelijks wegens seizoen wissel was het - voor mij - te warm in de kamer.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 september 2019

Naast de upgrade heb je ook toegang tot de vip lounge.
Een rijkelijk gevulde frigo ( elke dag aangevuld ) de VIP lounge met een mooi uitzicht; op verschillende tijdstippen hapjes aanwezig, alsook alle fris- en alcoholische dranken.
De executive kamers zijn voorlopig nog de oude standaard; ze zijn groot en rustig. Men is aan een renovatie bezig
Het hotel zelf ligt aan de rand van "Old town" en is goed bereikbaar met openbaar vervoer, het heeft ook een taxi automaat ( bestellen en geen corrupte taxi’s ). Er is ook een geldautomaat in het hotel.
Er is een mooi restaurant/bar op gelijkvloers. Het ontbijt is gevarieerd en wordt tijdig aangevuld.

Zelf heb ik het hotel een toer laten organiseren wat makkelijk en praktisch was.

De service die dit hotel biedt is zeer hoog.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Goed hotel, centraal gelegen en vlot bereikbaar, mooie en propere kamers, ruime badkamer, vriendelijke staff, ontbijt goed waar je stevig kan ontbijten, van hier kan je vlot naar het oude gedeelte van de stad.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2018

Prima standaard 4* met goed ontbijt. Jammer dat liften regelmatig buiten dienst waren (geen trappenhuis beschikbaar) en dat airco niet optimaal functioneerde. Schoon hotel, vriendelijk personeel. Pressreader-voorziening (standaard bij deze hotelketen was buiiten werking.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2018

Comfortabel hotel met ruime kamers en goede bedden. Schoon en goede service. Centraal gelegen, op loopafstand van de metro. Kluisje (gratis) op de kamers, TV en goede WIFI. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en divers.

Datum van verblijf: oktober 2018
Passenger700362, Guest Relations Manager van Novotel Bucarest City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear Mr. Marcel,

We very much appreciate the time you took to review our hotel and we are happy that we managed to make your stay comfortable. It is always a pleasure to receive a positive feedback. I am sure it will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you for sharing your experience,

Sincerely,
Mihaela Dumitru