Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ideale ligging. Schone, ruime suite. Rustig, geen geluidoverlast. Vriendelijke personeel. Ik was zeer tevreden, wel viel het ontbijt een beetje tegen. Als het ontbijt buffet ook nog wordt verbeterd, zou het super zijn.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deianira_Fugaciu, Front Office Manager van Hotel Cismigiu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Dear Valuable Guest,
We thank you so much for taking time to write this wonderful comment on TripAdvisor.
It was a great pleasure to welcome you at Hotel Cismigiu.
We are delighted to learn that you deeply appreciated the property and the services.
Thank you again for your appreciation.
We do look forward to welcoming you back among us in the near future.

Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt super centraal in het oude centrum. De kamer zijn echt heel ruim. Een lange gang met daarna je ruime woonkamer met slaapbank en twee stoelen. Ook heb je nog een eettafel met 4 stoelen. Daarna heb je nog een aparte slaapkamer en een aparte badkamer. Het is allemaal modern.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Hoewel wat moeilijk te vinden in het drukke verkeer van Boekarest, is het hotel met parking een oase van rust en ruimte. De kamers zijn mega. Een woon en een aparte slaapkamer, een grote hal en dito badkamer. Alles modern en zeer schoon. Het hotel heeft een dakterras bij het restaurant en een bar met terras op straatniveau. Gelegenheid genoeg om buiten te ontbijten en koffie te drinken. De oude binnenstad is op 5 min. loopafstand. Personeel is vriendelijk en servicegericht.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Hele grote kamers,meer appartement dan kamer :) Wij hadden geen keuken maar ook niet gemist.
Parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel. 's Ochtends een heerlijk ontbijt.
Locatie is perfect overal dichtbij.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Het hotel is in het centrum van Boekarest gelegen. Op 2 minuten loopafstand is een prachtig park met restaurants, grote vijver met bootjes verhuur.
Ook het oude stadsdeel van Boekarest met volop restaurants is vlakbij.

Kamertip: Wij hadden een hoeksuite op de tweede etage. Heel mooi.
Datum van verblijf: juni 2016