Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel midden in de stad. Wil je eens luxe voor niet te veel geld is dit zeker de moeite waard. Hotels kamers zijn erg ruim en hebben hele hoge plafonds met erg mooie lijsten. WiFi aanwezig en het ontbijt is perfect.

Datum van verblijf: maart 2017
Sanda A, General Manager van Grand Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2017

Dear Anthony R,
Thank you for choosing Grand Hotel Continental for your stay and leaving such a beautiful feedback!
Special thanks for all the appreciations in your review about our property.
We try our best to meet the expectations and demands of all of our guests, which frames the standards of our services.
We sincerely hope to welcome you again on your next visit in Bucharest.

Beoordeeld op 19 januari 2017

We verbleven twee dagen als reisleiders van een groep (33) in dit luxehotel "oude stijl", gelegen in het centrum van de stad. Alle belangrijke plaatsen zijn te bezoeken op loopafstand. Het is een prachtig gebouw met een aangepaste bemeubeling van grote klasse. Het personeel is heel professioneel, alhoewel: in Boekarest steeds uit je ogen kijken en de rekeningen goed nazien alvorens af te tekenen! (We woonden en werkten hier meer dan acht jaar).
Het restaurant is aangenaam om te vertoeven en het diner was goed verzorgd. In vergelijking met de restaurants in de omgeving is dit een goede keuze. De kamers zijn ruim, luxueus en rustig. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Sanda A, General Manager van Grand Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Dear Ludo-VdS,
Thank you for sharing your wonderful review.
I was thrilled to read that you enjoyed so much your stay and I am very happy that we lived up to your expectations.
We like to ensure our guests are extremely comfortable and have everything they may need throughout their time with us.
Thanking you again for your excellent comments, I look forward to welcoming you back to the hotel soon.

Sanda Almasan,

Beoordeeld op 28 juli 2016

Wij hebben een luxe 2 persoonskamer gehad en die was erg mooi, met zeer veel ruimte, een mooie badkamer, heerlijke bedden, gratis wifi in het hele hotel, een koelkastje en meer dan voldoende kastruimte. De kamer werd prima schoon gehouden en al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Kamertip: Wij zaten op de derde verdieping aan de straatkant en hebben geen last gehad van lawaai, terwijl het een erge drukke straat is.
Datum van verblijf: juli 2016
Almasan S, General Manager van Grand Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear Guest,

Thank you so much for the kind review of the Grand Hotel Continental Bucharest. We are so glad that you enjoyed such a positive experience over your last stay at our property. We appreciate your feedback on our rooms , service, cleanliness and Wifi.
We look forward to having you as a guest in the very near future and warmly welcoming you back for another excellent stay at Grand Hotel Continental Bucharest.

Beoordeeld op 31 mei 2016

Heel goed en centraal gelegen hotel, heel vriendelijk onthaal, heel verzorgde receptie, uitstekende wifi, heel verzorgde grote, nette kamer met afzonderlijke badkamer en toilet, alles bij de hand, wastafel niet praktisch, heel goed bed en goed werkende airco.
Heel verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet, heel verzorgde maaltijd 's avonds: bediend aan de tafel. Heel vriendelijk personeel. Een ideale verblijfplaats om Boekarest te voet te kunnen bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel. Centraal gelegen in centrum op loopafstand van de stad. Vriendelijke bediening. Kamer is luxueus, goede badkamer. Ontbijt ruime keuze. Bar is niet echt gezellig. Super is de in het hotel gelegen sauna.
Hotel regelt makkelijk een taxi

Datum van verblijf: maart 2016
Grand Hotel C, General Manager van Grand Hotel Continental, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2016

Dear Guest,
Thank you for taking time to share with us you experience at Grand Hotel Continental!
I am glad to see that you found our hotel comfortable and appropriate for your purposes.
I have shared your great feedback with our team and I hope that our future guests will find it relevant for their further trips to Bucharest.
Regarding to you comment about out Victoria Bar, please let me know about your sugestions in order to improve our services.
Looking forward to have you again as a guest in our hotel!