Beoordeeld op 14 mei 2017

Uitstekend hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prima parking. Zeer zeer groot hotel, imposanr maar toch aangenaam. Zeer aanbevelenswaardig. Internel moet apart betaald worden dat is niet van deze tijd.

Kamertip: Als je moeilijk loopt vraag dan een kamer dicht bij de lift, het is een heel groot hotel.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 26 mei 2016

Echt een hotel om van het hotel te genieten.
Heel uitgebreid ontbijt, goede kamer met heerlijk bed, grote badkamer.
Vlak bij het paleis waar nu een grote kerk gebouwd word maar waar je geen last van hebt.

Datum van verblijf: mei 2016
Alex_Grigore, Social Media Coordinator van JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to offer us your feedback. We are very happy that we had the chance to host you during your trip to Bucharest and we're looking forward to your next visit!

Beoordeeld op 18 maart 2016

Ruime kamers en heerlijk bed. Echt een top hotel. Horeca is zeer goed. diverse restaurants aanwezig; allemaal hoge kwaliteit. Vriendelijke medewerkers met hoog service gehalte. grote gym erbij met relatief kleine spa voor zo'n groot hotel. Ik kan dit hotel ten zeerste aanraden.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Alex_Grigore, Social Media Coordinator van JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2016

Dear Guest,

Thank you for your kind feedback. We are glad to hear that you had an enjoyable stay and we are looking forward to having you back as our guest!

Beoordeeld op 18 oktober 2015

wat een fijn hotel op een goeie locatie als je wilt winkelen in Boekarest, de ontvangst was niet erg professioneel door een dame van de receptie. maar na het inchecken waren we haar al gauw vergeten een prachtige kamer met bad en douche tv koffie spullen en een super gevulde minibar, de sauna en zwembad zit bij de prijs in. wij hadden ons voordeel via tripadviser en booking.com gedaan voor 120 euro per nacht krijg je wel wat luxe. taxi continu voor de deur.

Datum van verblijf: oktober 2015
Alex_Grigore, Social Media Coordinator van JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2015

Dear Guest,

Thank you for staying with us during your trip to Bucharest. We are glad that we managed to meet your expectations and offer you a nice travel experience.

Looking forward to greet you back into our hotel soon!

Beoordeeld op 21 juli 2015

Vanaf het ontvangst tot het uitboeken heb ik in dit hotel het summum van verblijf beleefd! De vriendelijkheid, de klasse, de kwaliteit, de kamers, het kader, alles was gewoon PERFECT geregeld. Ik organiseerde in dit hotel een 3-daagse business meeting. De samenwerking met het management was enorm efficiënt en aangenaam!
Als u in Roemenië de top der tops wil boeken, aarzel dan niet om in dit hotel te verblijven. Het is meer dan zijn geld waard!

Kamertip: Executive lounge is gewoon super!
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Alex_Grigore, Social Media Coordinator van JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2015

Dear Guest,

Thank you for your generous words, we are very pleased that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!