Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

In de Kerstvakantie zijn we hier een paar dagen geweest. Keurige mooie kamer, prima ontbijt en als je iets anders wilt kan het zo gemaakt worden. Fijne bedden en lekkere douche. Netjes en schoon. Een aanrader. Enig minpuntje is dat de kamers wat gehorig zijn.

Datum van verblijf: januari 2018
hotelchristina, Owner van Hotel Christina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2018

Thank you very much for choosing Christina for your Christmas holidays, we are very happy that we could be part of it! I appreciate your review and feedback, thank you very much for it! I hope you will choose us again in the future and we will do our best to make your stay better, let us know when you make the reservation that you prefer a quiet room and we will be happy to offer you one on the back side.

Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Klein leuk hotel op ongeveer 4km van het centrum.
Comfortabele en propere kamers.
Heel vriendelijke mensen die heel behulpzaam zijn.
Gevarieerde ontbijtbuffet. Voor de laatste morgen hebben ze voor elk van ons sandwiches klaargemaakt en vers fruit meegegeven omdat we vroeg weg moesten.
Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
hotelchristina, Owner van Hotel Christina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Thank you very much for your review, rating and recommendations! Most people agree that the very center of Bucharest is Piata Universitatii (which is 2.1 km walking), even though I think there are more interesting things to see even closer. Even though I understand your experience was not perfect, I do hope you will choose Christina again in the future and we will try to make your stay even better!

Beoordeeld op 6 maart 2016

Erg mooi hotel, Net buiten het centrum, naar dichtbij alle voorzieningen. Ik ben hier geweest voor een zakelijke aangelegenheid. Centrum is te lopen of bereikbaar via metro of taxi. Hotel oogt fris, met alle verschillende kleuren die gebruikt worden. Ontbijt is erg goed! Ik heb ook in andere hotels in Boekarest geslapen, zoals het Novotel en het Howard Johnson/Sheraton hotel. Een groot hotel heeft vaak meer faciliteiten, maar ik geef de voorkeur toch aan wat kleinere, persoonlijkere hotels als bijvoorbeeld Christina. Zeker wanneer je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde voor zaken
hotelchristina, Owner van Hotel Christina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2016

Ik ben erg blij om te weten dat je op deze manier over uw verblijf in Christina voelde en dat je genoten hebt van zo veel aspecten ervan. Ik volkomen met u eens dat de grotere keten hotels hebben een ander gevoel en houding die sommige verkies het, sommige niet. Ik ben blij dat u verkiest Christina! Hartelijk dank voor je mening en waardering, ik waardeer het een stuk!

Beoordeeld op 21 oktober 2013

Prettig hotel, uitstekende service, goede voorzieningen, lichte en ruime kamer, goed werkende wifi, verstelbaar bed. Balkon op zuiden.

Goede ligging in rustige buurt, wel op enige afstand van oude stad (plm 30 minuten lopen), maar goed te doen. Taxi's en metro-station dichtbij.

Datum van verblijf: oktober 2013
hotelchristina, Owner van Hotel Christina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2013

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het was een genoegen om u als onze gast te hebben!

Beoordeeld op 26 juni 2013

Een prima cityhotel, heerlijk en gezond ontbijtbuffet, lekker diner, en heel modern ingericht. Personeel is bijzonder vriendelijk. Op 6 minuten stappen vind je een metro op piata romana. Hotel is gelegen in een rustige straat.

Datum van verblijf: juni 2013
hotelchristina, Owner van Hotel Christina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2013

Hartelijk dank voor uw beoordeling, waarderen wij het!