Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 100
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 65
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 20/08/22
Agoda.com
US$ 52
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 19/08/22
PricelineUS$ 75
Hotels.comUS$ 65
TravelocityUS$ 65
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (402)
Beoordelingen filteren
403 resultaten
Waardering van reizigers
70
185
109
31
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
70
185
109
31
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 403 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Propere kamer, vriendelijke ontvangst en een goede ligging. Perfect hotel voor enkele nachten en nadien door te trekken. Parking aan het hotel met slagboom. Handig om de auto te parkeren in een drukke stad zoals Zagreb.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Elien_adri
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jadran H, Executive Assistant Manager van Hotel Jadran Zagreb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for staying with us.

We are delighted to read your feedback regarding the cleanliness, our friendly staff, the location and parking. We hope to be able to welcome you back soon for hopefully a longer stay next time.

Best regards,

Sara Fuchs
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Dus , je kan er slapen en dan heb ik zowat alles gezegd.
Pover hotel op nochtans een geweldige ligging.
Vuil plekken op de vloerbekleding alsook vuile gordijnen, zeer smslle bedjes,armzalig ontbijt, parking waar dat je u stuurmanskunsten best bovenhaald.
Ik ben er bijna zeker van dat ze er ook niet echt van zullen wakker liggen daar.
2nachten geslapen en dan ben ik tevreden dat ik goed geslapen heb ;-)

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank food4steve
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
PanoramaZagreb, Executive Assistant Manager van Hotel Jadran Zagreb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for choosing hotel Jadran for your recent stay in Croatia and also thank you for posting a review of your stay on TripAdvisor.

I regret to read such a disappointing feedback and I speak in the name of the entire team when I say we are sorry we've failed to meet your expectations. We appreciate your feedback and we certainly intend to use it for our improvement.

I do hope we will be able to welcome you back in our hotel in the near future and please do not hesitate to contact me if you need any assistance.

Best regards,

Sara Fuchs
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2015 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel met goede service.
We jregen een kamer met een enkel bed maar zonder problemenkregen we een kamer (naast de onze) met twin beds.
Er werd meteen door de receptioniste gebeld met de schoonmaakploeg of de kamer al klaar was voor gebruik. Hotel ligt midden in de binnenstad wat als voordeel heeft dat alles goed bereikbaar is maar als nadeel dat er veel verkeer rijd. Ook in de nacht heb je veel last van het verkeer dus we gadden onze oordoppen hard nodig. Zelfs met de ramen dicht.
Enig punt van kritiek is het ontbijt.
De koffie is niet te drinken als je wat later komt en de rest is niet beter

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Metalmania
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jadran H, Front Office Manager van Hotel Jadran Zagreb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2015
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for sharing your impressions through Trip Advisor.
We take all comments seriously and share them with our staff, so we may resolve all issues occurred. We are deeply sorry you didn't like breakfast, but we are happy to inform you that we have, due to several comments on breakfast, brought significant changes in our breakfast offer.

Again, thank you for the comments because we are always looking for ways to improve our service.

Kind regards,

Sara Fuchs
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2014

Het hotel ligt ideaal in het centrum van de stad en de kamers zijn netjes.

Het ontbijt is voldoende zonder meer.

De parkeergelegenheid is veel te klein voor het aantal wagens dat er staat. Bovendien was het erg stoffig door de gevelwerken die er waren. Mijn zwarte auto was bijna wit.

Wat de receptie betreft: de dame die overdag op de receptie werkt is erg behulpzaam en vriendelijk. Dat was erg fijn. Maar de heren die er 's avonds staan waren echt onvriendelijk en bijna beledigend. Ik heb zelden zoiets meegemaakt. Ik kreeg als klant bijna de schuld van nhet feit dat men had toegelaten dat een minibus schuin en tot op 1 centimeter (!) van mijn wagen stond. Ik moest er maar uit kunnen en er werd geïnsinueerd dat ik niet kan rijden. Iedereen die de situatie zag vond deze niet gepast behalve de norse heren van de receptie...

Voor service kies ik dus "matig" omdat het receptiepersoneel overdag erg vriendelijk was maar haar collega's 's avonds het tegengestelde waren.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank ModaleTurk
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 juni 2022

Datum van verblijf: mei 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jadran Hotel, General Manager van Hotel Jadran Zagreb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2022
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken