Trip.com
Hotels.comUS$ 134
PricelineUS$ 134
getaroom.comUS$ 148
Beoordeeld op 23 december 2021

In het centrum gelegen hotel
Met de grandeur van vroeger stijl
Niet zo grote kamer ,smal, maar toch goed en rustig
Badkamer goed uitgerust
Het ontbijt wel de moeite, uitgebreid met alle cuisines, champagne

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden al maanden geleden geboekt zonder verplaats of afzeggingsmogelijkheid maar door de Corona konden we niet komen. Keer op keer hebben we toch mogen verplaatsen en werkte het hotel heel goed mee. Wij mochten met de oude boeking nog steeds komen.
Heel goed hotel
en heel aardig personeel bij het ontbijt en ook de huishouding.
Lekker en vers ontbijt en mooi locatie en parkeerplaats is beschrikbaar

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 oktober 2019

We hadden hiervoor gekozen als tussenstop op onze reis naar Dubrovnik.
Het hotel voldeed volkomen aan de verwachting. Vriendelijk personeel en goede bediening.
De afgesloten privé-parking achter het hotel was voor ons doorslaggevend in onze keuze voor dit hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019

Het hotel ligt aan de Petrinjska Ulica, een straat die uitkomt op het Ban Jelačić plein, het centrum van Zagreb. Het heeft een ruime lobby met een bank en twee stoelen. Achter de lounge is een bar waar je rustig wat kunt drinken. Loop je wat verder dan is daar het restaurant waar je uitgebreid kunt ontbijten. Het personeel daar is buitengewoon aardig en behulpzaam. Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Wij logeerden op de 6e etage. De kamer was ruim en keek uit op de straat aan de voorkant. Je hoorde niets van het verkeer. De bedden waren prima, iets wat ik zeer belangrijk vind. Alles was brandschoon en de airco functioneerde goed. Er waren ook wat minpunten. De kamer had maar 1 stopcontact om je telefoon op te laden. Je kan daarvoor ook het stopcontact in de badkamer gebruiken dat eigenlijk bedoeld is voor een scheerapparaat. De badkamer had een heel grote wastafel die veel ruimte in beslag nam, zodat toilet en bad vlak naast elkaar stonden.Daardoor kon je moeilijk het bad in en uit. Daarbij had het bad een hoge instap, niet ideaal voor wat oudere mensen. De handdoeken waren absurd groot, zodat wij standaard de wat kleinere gebruikten.
Extra's: gratis kofiie in de lounge, ijskoude kannen water naast de lift, op verzoek gratis ijsblokjes voor op de kamer en overal gratis wifi.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 november 2018

Was alweer 2 jaar geleden, maar het hotel is niets veranderd. Prettig personeel en goede service. Kamers zijn niet al te groot, maar wel prima in orde. Het hotel begint wel wat gedateerd te raken. Parkeren achter het hotel is prima.

Kamertip: Neem een iets grotere kamer dan standaard
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken