Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 100
Hotels.comUS$ 100
TravelocityUS$ 100
FindHotelUS$ 100
Orbitz.comUS$ 100
eDreamsUS$ 95
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Klein, knus appartement in het centrum van Zagreb. Op loopafstand (5min) van het park en het centrum (square). Prima ontvangst en heel dichtbij een goedkope parkeergarage (ca 15 euro voor twee dagen). Ontbijten doe je kn Zagreb natuurlijk gewoon bij één van de vele lokale bakkertjes.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

ongelooflijk ruim en licht appartement, zeer centraal gelegen in Zagreb. Er zijn 2 badkamers, wasmachine, vaatwas. hartelijke ontvangst met veel lokale tips. parking ( betalend ) naast appartement. aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Fris ruim appartement. Perfecte ontvangst en begeleiding. Direct aan het centrumhart gelegen. Inrichting modern en praktisch. Geschikt voor 3 gasten: slaapkamer en slaapbank in het woongedeelte. Electronisch toegangssysteem zonder gedoe met sleutels

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 mei 2016

De ligging is super, midden in het centrum.De kamers zijn klein.Wij hadden een kamer met 2 aparte bedden, die stonden ook schuin achter elkaar tegen de muren.(het was zo smal dat ze niet langs elkaar konden staan) Tegenover 1 bed stond een dressoir met 3 lades daar boven hing een garderobe rek. Tegenover het 2de bed hing de tv met een plank daaronder en een krukje. Bij beide bedden stond een klein tafeltje. Er was ook een waterkoker.De badkamer was goed. Het was modern ingericht en schoon. Er was ook een raam, maar die kon niet open, gelukkig wel een goede airco. Je huurt alleen de kamer, verder zijn er geen voorzieningen Wel een receptie waar ze je prima te woord staan, maar geen mogelijkheid voor ontbijt enz. Let dus op als je boekt.De goede revieuws gaan over de appartementen, die zijn er 2 en erg ruim. De kamers zijn klein maar wel goed als je alleen komt om te slapen. Wij vonden het erg jammer dat we geen raam konden openen voor frisse lucht.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 8 februari 2016

Met 3 vrienden een gigantisch appartement vlak na de kathedraal geboekt. Het personeel was uiterst vriendelijk en spraak uitstekend Engels. Het appartement was keurig verzorgd met 3 slaapkamers, badkamer met douch, vaatwasser en wasmachine. Ik zou het iedereen aanraden

Datum van verblijf: februari 2016