Gratis annuleren tot 18/08/22
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 95
getaroom.comUS$ 115
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Ik bezocht dit hotel voor de tweede keer en weer heb ik geen spijt. Het ligt tegenover het station en vlakbij het oude centrum. De dienstverlening is goed en het ontbijt eveneens. Het is niet gloednieuw maar de voorzieningen zijn in orde. Ook de prijs is sympathiek.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2017

Ik verbleef 3 nachten in dit hotel en dat is me uitstekend bevallen. Het hotel ligt pal naast het station en andere openbaarvervoerpunten. Daarnaast is een mooi park om de hoek en zijn de oude stad op loopafstand gelegen.
de voorzieningen zijn uitstekend. kamer is goed, ontbijt biedt een grote variatie aan brood, beleg, fruit, granen, eiergerechten, warmte worstsoorten, sappen, thee en koffie.
De servcie is goed qls is niet elke baliemedewerker even spraakzaam. Op de kamer is telefoon en TV.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 mei 2017

Voor een treinreiziger is het ideaal als het gekozen hotel al te zien is vanaf het station! Nog belangrijker als het een fijn hotel betreft èn dat is hotel Central! Mooie, nette en ruime kamer, moderne douche en toiletruimte. Ontbijt goed, cereals, vers fruit en voor de liefhebber o.a. gebakken eitjes, warme worstjes, tomaten e.d. Dan de omgeving, centrum als het ware om de hoek startend met statige gebouwen en een mooi aangelegd park met volop bloemen èn fonteinen. Wij hebben her naar ons zin gehad in het hotel en in Zagreb.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Vriendelijke, behulpzame personeel. Kamer was schoon. Ontbijt goed. Dichtbij het trein- en busstation. Centrum is op loopafstand. Er is een computer, printer en wifi aanwezig. Minpunt: er was alleen een hangkast op de kamer.

Kamertip: ik zat op de 4e verdieping en dit beviel mij goed.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 september 2014

We kozen dit hotel vanwege de ligging (tegenover Centraal Station, vlakbij bezienswaardigheden) en omdat de kamers er heel aardig uitzagen. We betaalden zo'n € 75,- per nacht voor onze kamer. Daarvoor verwachtten we niet bepaald een suite maar wel meer dan we kregen. De kamer was op de 5e verdieping en de lift ging maar tot de 4e. We gaven duidelijk aan dat dit een probleem was vanwege een handicap maar men kon of wilde hier niets mee doen. Toen we op de kamer kwamen, bleek deze tamelijk krap. Daar konden we nog wel mee leven maar we hadden geen vensters, wat ons een erg benauwd gevoel gaf. Op een meter of 3 hoogte zaten een paar raampjes (zonder gordijnen) maar dat geeft geen uitzicht. We hebben nergens iets kunnen vinden waardoor we hadden kunnen weten dat we niet naar buiten konden kijken. Toen we daarover de receptie (waar lang niet iedereen Engels sprak) aanspraken, kregen we ontwijkende reacties en vage beloftes, die nooit waargemaakt werden. Stopcontacten konden we niet vinden buiten die van de tv. We hebben daar de stekker uitgetrokken zodat we om de beurt onze telefoon op konden laden. De douche werkte slecht. Wij vinden dit hotel beslist het geld niet waard en als we nog eens naar Zagreb gaan, zoeken we een ander onderkomen.

Kamertip: Economy rooms hebben geen vensters. Lift maar tot 4e verdieping
Datum van verblijf: september 2014