11 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 129
Trip.comUS$ 144
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Super gelegen in het hartje van Zagreb aan het grote stadsplein. Wij zijn hier 2 nachten geweest. De junior suite die wij hadden was zeer ruim. Ook een mooie grote badkamer met ligbad en dubbele wastafel. Zitgedeelte met bank en ligsofa. Grote naar het slaapgedeelte te draaien flatscreen. Alles zag er gelikt uit. Ook het parkeren in het stadscentrum was op ca. 150 meter van het hotel. Zeer vriendelijk personeel zoals overal in Kroatie.

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel D, General Manager van Hotel Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Dear guest,

Thank you for your comment posted here on TripAdvisor. Great to hear that you enjoyed your stay!

Best regards,

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

een erg goed hotel. centraal gelegen. ideaal voor een bezoek aan Zagreb. bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is soms wat rommelig door de grote groepen toeristen uit Azie. Daardoor is ook het aanvullen van etenswaren wat langzaam. Vreemd ook dat de lobbybar 's avonds dicht is.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 september 2017

Prachtig uitzicht van onze kamer op het plein. Mooie groten ramen. Gastvrij en vriendelijk personeel bij de receptie en de bar. Alles is schoon en fris. Goede bedden. Prettig dat de auto op een eigen bewaakte parkeerterrien stond.

Datum van verblijf: september 2017
Hotel D, General Manager van Hotel Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2017

Dear guest,

Wonderful comment! Many thank's for sharing your positive experience here in Hotel Dubrovnik!

All the best from Zagreb!

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel voor het bezoeken van Zagreb. Het hotel is zeer centraal gelegen , eigenlijk aan het centrale plein. Alle bezienswaardigheden liggen op korte wandelafstand. Mensen aan de receptie zijn heel vriendelijk. Kamers zijn modern en proper en alles is aanwezig. Ontbijt is goed in orde. In het restaurant kan je ook op het terras zitten met een beperkte kaart , maar je zit er zo zalig en je ziet er heel Zagreb voorbij wandelen. Zagreb is volgens mij ook de meest onderschatte citytrip bestemming ! Dit zal de komende jaren zeker veranderen want de stad is super. En met hotel Dubrovnik zit je op de juiste plek.

Datum van verblijf: juni 2017
Hotel D, General Manager van Hotel Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Dear guest,

Thank you for your comment posted here on TripAdvisor. I agree, Zagreb is underrated, but this is changing the last couple of years which is simply good news! Many thank's for a wonderful review!

All the best from Zagreb!

Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader voor je verblijf in Zagreb. De ligging kan niet beter, vlak bij gezellig terrasjes en pal in het midden van de stad waardoor alle bezienswaardigheden op wandelafstand te bereiken zijn. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel proper, ruim en de bedden zijn extreem goed. Het ontbijt is ook een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2017
Hotel D, General Manager van Hotel Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2017

Dear guest,

Thank you for your comment posted here on TripAdvisor. Great, great review...Tophotel says it all!

Best regards from Zagreb!