12 personen bekijken dit hotel
Esplanade ZagrebUS$ 170
Hotels.comUS$ 149
getaroom.comUS$ 205
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Dit hotel is in de jaren 20 van de vorige eeuw gebaseerd voor de Oriënt Express. Dat is te zien: prachtige Art Decostijl (entree is ronduit schitterend) en mooie, grote kamers.
Er zijn geen balkons maar dat wordt goed gemaakt door het grote terras.
De badkamer was smaakvol en luxe: bad, douche, dubbele wastafel.
Het ontbijt was uitgebreid en lekker.
Het hotel zit aan de rand van het centrum dus alles is prima te lopen.

Niet goedkoop wel een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Erg ruime en comfortabele kamers, badkamer voorzien van bad en douche, topprodukten van L Occitane. Heerlijke bedden.
Ondanks vasttapijt slaagt het personeel erin om alles spic en span te houden. Erg verzorgd en ruim ontbijtbuffet ( ook bubbels bij het ontbijt, Tomac).
Het hotel heeft 2 zeer goede restaurants m.n. het toprestaurant Zinfandel's en het wat informelere Le Bistro.
Tijdens het ontbijt spotten we de Chef Ana Grgic.
Zeer goede ligging, op loopafstand van het centrum en toch rustig.
Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een ervaring! Dit hotel hoort bij de beste die er in Kroatië zijn. De service, eten en kamer is gewoon perfect! Het ontbijt is eindeloos en alles vers. Volgende keer verblijf ik hier graag opnieuw!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 september 2018

We hadden eigenlijk een ander hotel gereserveerd in Zagreb maar die had onze reservering niet ontvangen en geen plek meer, dus zijn we naar Esplanade gegaan. Gelukkig hadden zijn nog twee prachtige kamers voor ons! Achteraf zijn we blij dat we hier gelogeerd hebben, in zo'n iconisch hotel voor de stad Zagreb. Het ligt heel erg centraal en de kamers zijn mooi, ruim en hebben een rijk verleden. Het ontbijt was ok, niet fantastisch maar we hadden op zich niets te klagen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Een hotel met allure. Ooit een tussenstation voor de orient-expres. Gelegen buiten de drukte van de stad, maar wel op een makkelijk beloopbare afstand. Kamers en voorzieningen zijn heerlijk ruim en stijlvol.

Datum van verblijf: juli 2018