Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Novotel
US$ 189
Priceline
US$ 187
Go to your Happy Price
Booking.comUS$ 188
Hotels.comUS$ 189
StayForLongUS$ 203
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.407)
Beoordelingen filteren
1.407 resultaten
Waardering van reizigers
183
483
381
212
148
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
183
483
381
212
148
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.407 beoordelingen
Beoordeeld op 15 september 2013

Toen we aankwamen op de luchthaven van Nadi, werden we met een shuttle naar Novotel gebracht (ongeveer 5 minuten rijden). We werden daar keurig ontvangen en onze spullen werden naar onze kamer gebracht. Het is een mooi plekje. We zijn er maar één nacht geweest, dus hebben niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken. De kamer was ruim voldoende. Alles was aanwezig en het was redelijk schoon. Het zwembad zag er mooi uit, maar hier zijn we niet in geweest. Er zijn wat indoor winkeltjes waar je wat (lokale) kleding/accessoires of souvenirs kunt kopen. Het eten is prima, alleen de bediening erg traag: 'Fiji-time', zullen we maar zeggen!

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Heleen1985
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ian S, General Manager van Novotel Nadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2013
Google-vertaling

Bula Heleen1985

Baie dankie dat jy by ons in die Novotel Nadi gekeuir het. Ek is baie bly dat jy van ons plek gehoe het. Ons hoop dat jy weer na Fiji terug sal kom en ons hoop om jou weer by ons plekie sal sien.

Groete
Ian

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jack W, General Manager van Novotel Nadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jack W, General Manager van Novotel Nadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jack W, General Manager van Novotel Nadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jack W, General Manager van Novotel Nadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken