Vandaag geopend: 11:00 - 20:00

Beoordeeld op 30 september 2019
StijnL101
Brugge, België
via mobiele applicatie
Zalig! Om nooit te vergeten...

Beoordeeld op 28 augustus 2019
Lanszweert
Lees alle 265 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Lima
vanaf 66,67 US$
vanaf 129,68 US$
vanaf 36,00 US$
vanaf 43,00 US$
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Via lokale reisagent Vamos expeditions een 21- daagse avontuurlijke reis gemaakt in Peru met mijn vriendin. Alles was tot in de puntjes geregeld. Contacpersonen Alvaro en Marleny waren letterlijk 24/24 beschikbaar bij problemen. Niets was hun teveel en er was altijd een gepaste en snelle oplossing bij enkele kleinere onduidelijkheden die we ondervonden. Kortom niets dan lof en een absolute aanrader voor iedereen die zonder zorgen Zuid Amerika wil ontdekken!

Datum van activiteit: september 2019
Coloradita, Owner van Vamos Expeditions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Beste Stijn,

Heel vriendelijk bedankt om hier iets te schrijven over jullie reis ervaring met ons! We zijn heel blij te lezen dat jullie zeer tevreden waren met onze service en dat jullie een prachtige reis in Peru hebben beleefd.

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Augustus 2019... onze eerste grote reis naar Peru met onze 3 dochters van 17, 14 en 11 jaar. We hadden een schitterende reis, geen zorgen, puur genieten van cultuur, natuur, sfeer, geschiedenis, ... Vamos had alles zo goed geregeld zodat we zorgeloos konden reizen wat voor mij veel betekende. Peru heeft zoveel te bieden: woestijn, jungle, bergen, mooie steden, ...

Datum van activiteit: augustus 2019
Coloradita, Propietario van Vamos Expeditions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste familie Lansweert,

Hartelijk bedankt om hier een opinie te schrijven over jullie rondreis met ons door Peru. Het doet ons veel plezier dat alles naar jullie wensen was en dat jullie er heel veel van hebben genoten.

Vriendelijke groetjes,

Annelies Hamerlinck en het Vamos Expeditions

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Onze rondreis in Peru in augustus 2019 was een fantastische ervaring. We hebben de kust, de woestijn, het gebergte, de Inca-beschaving en de jungle bezocht en dit op 17 dagen tijd. Door de uitstekende organisatie van Vamos Expeditions hebben we dit op een ontspannen manier kunnen doen. We hebben nooit moeten wacthenn, er stond altijd een gids en/of chauffeur klaar, als er een onvoorziene omstandigheid was, zorgde men onmiddellijk voor een alternatief. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen was het een reis om nooit te vergeten.

Datum van activiteit: augustus 2019
Coloradita, Propietario van Vamos Expeditions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste familie Dewalsche,

Heel vriendelijk bedankt om jullie vertrouwen in ons te leggen om van de kust, door de woestijn, het Andesgebergte tot in het Amazone regenwoud te reizen met jullie gezin. We zijn heel blij hier te lezen dat jullie een onvergetelijke reis hadden, zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Het was voor ons een groot plezier om dit mogelijk te maken en deze reis voor jullie te organizeren.

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Onze 17-daagse roadtrip door Zuid-Peru kon niet beter. We waren op reis met twee families met kinderen van 9, 11,12,14 en 17) en hadden de tijd van ons leven, dankzij Vamos Expeditions. Op elke locatie werden we opgewacht, stond een lokale gids ter beschikking en was alles tot in de puntjes geregeld. Op die manier moesten we enkel genieten van het wondermooie land. Zelfs als de lokale bevolking onze weg blokkeerde, zorgde Annelies en het Vamos-team voor een handige oplossing, zodat we toch onze reis konden verderzetten. Ik zou het iedereen aanraden om met Vamos in zee te gaan. Je kan er je eigen programma samenstellen op basis van je interesses en budget. Wat we in 17 dagen allemaal konden zien (Lima, Paracas, Ballestas Island, sandboarding in Ica, Arequipa, condors in de Colca Canyon, Homestay in Lake Titicaca, Cusco,Sacred Valley, Machu Picchu, Jungle, ....) kon enkel doordat alles zo super georganiseerd was. Ook onze kids genoten met volle teugen. Deze reis zullen we nooit vergeten. Bedankt Annelies en het Vamos-team.

Beste familie Verstraete,

Dankjewel om met ons door Peru te reizen en om zo direct na jullie reis tijd te maken om hier een review te schrijven over jullie ervaring met ons. We zijn echt heel blij te lezen dat jullie en de kinderen een onvergetelijke reis hadden en er met volle teugen van alles hebben genoten!

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij reisden in juli 2019 3 weken door Peru.
Wij hadden vanuit Belgie via mail met Vamos de tour besproken zoals wij hem liefst zouden doen: wat óns interesseerde en wat Vamos ons daarin adviseerde.
Verder hebben zij alle reservaties en begeleidingen geregeld.
Op voorhand werd alles financieel geregeld zoals het hoort, niet te vroeg, niet te laat, gewoon correct.
Tijdens de reis werden wij op elke locatie perfect onthaald en begeleid.
Er werd, op onze vraag, 2x afgeweken van wat voorzien was, maar ook dat was nooit enig probleem.
Geregeld werd er feedback gevraagd over hoe onze reis verliep. Wij konden hen ook zonder probleem bereiken.
Uitstekende reis gehad, wij zouden zonder twijfel terug met hen in zee gaan.

Datum van activiteit: juli 2019
Coloradita, Manager van Vamos Expeditions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste reizigers,

Heel vriendelijk bedankt om even de tijd te nemen om jullie mening hier neer te schrijven over jullie reiservaring met ons voor-tijdens-en-na jullie 3-weekse rondreis door Peru met ons. We zijn blij dat jullie zeer tevreden zijn en we hopen dat jullie er nog lang van zullen nagenieten!

Lieve groetjes,

Annelies en het Vamos Expeditions team in Peru