Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

Quito kookcursus
3 beoordelingen
vanaf 80,25 US$
Beoordeeld op 5 april 2020

Vanaf half februari tot begin maart door Rebecca een persoonlijke tour voor ons laten samenstellen. Onze ervaring is in een woord FANTASTISCH.
In de eerste week voornamelijk dagtrip gemaakt vanuit ons verblijf Ruka Lodge in Cumbaya. Onder ander een tour naar de evenaar en Mindo gemaakt. In Mindo ziplinen gedaan boven de toppen van de bomen. Een mooie ervaring en genoten van de orchideeën en bromelia's. Ortavallo bezocht met zijn leuke markt en onderweg het Condor park bezocht. Genoten van de uitzichten en de roofvogelshow. Ook Quito ontbrak niet in het rijtje van te bezoeken plaatsen. Na deze week droe overnachtingen in de jungle gehad. Alleen de reis er naar toe met onze chauffeur was onvergetelijk. Hij wees onderweg op verschillende mooie dingen zoals een vulkaan die heftig stond te roken om nog geen 10 minuten later weer stil te zijn. In de jungle hadden we een mooie lodge, het eten was er goed.en onze gids fantastisch. Tijdens de tochten die we overdag maakten zagen we onder andere apen, luiaards kaaimannen en de anaconda. Ongelofelijk hoe deze gids de diern kon spotten vanuit een snel varende boot. Als laatste stond een trip naar de galapagos op ons programma. Werkelijk te mooi voor woorden, dit moet je zien en beleven. We deden drie verschillende eilanden aan. Ook nu weer onder begeleiding van ervaren en kundige gidsen. Tijdens wandelingen, boottrips en snorkelexcursies een klein stukje van deze betoverende wereld gezien. Los tuneles was geweldig met hier pinquins, robben, haaien schildpadden en vele soorten vogels.
Rebecca adventure travel heeft voor ons een droom waargemaakt. Alles was tot in de puntjes geregeld, wat ons betreft een echte aanrader om hier een reis te boeken die je nog lang bij zal blijven.

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2020

Dank voor je mooie en uitgebreide review!

Deze review zal toekomstige bezoekers van Ecuador en de Galapagos Eilanden overtuigen om ook hun reisprogramma te laten samenstellen met het ervaren en zeer enthousiaste team van Rebecca Adventure Travel in Ecuador. Een team dat als geen ander de mogelijkheden kent voor een onvergetelijk mooie reis in dit schitterende land en op de unieke Galapagos Eilanden!

Saludos cordiales,

Beoordeeld op 3 april 2020

Super gave tour! Onze tour is speciaal voor ons aangepast door Rebecca Adventure Travel, gezien we korte tijd hadden. We verbleven is een prachtig resort met een jacuzzi op onze veranda en een zwembad. Daarnaast hebben we veel actieve dingen gedaan. We zijn in een ochtend gaan ziplinen, daarna wezen tuben op de woeste rivier en tot slot hebben we nog heerlijk genoten van een local lunch! Loved Mindo! Onderweg naar Quito stop gemaakt bij het Equator Museum, had ik zeker niet willen missen, dit kun je alleen op die plek beleven!

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Public Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2020

Hi Simone, ik had inderdaad al begrepen dat jullie ontzettend hebben genoten van het dagje Mindo, met alle sportieve mogelijkheden die deze prachtige omgeving te bieden heeft.

Beste groet,

Beoordeeld op 3 april 2020

In Februari met een groep vrienden de Quito City Tour geboekt via Rebecca Adventure Travel. Aardige gids, sprak goed Engels en wist naast veel boeiende informatie over de stad, geschiedenis en cultuur ook tijd te maken voor een grapje. Prachtige plekken gezien en door het oude historische centrum gewandeld. Na afloop werden we gewezen op een bierbrouwerij wat perfecte plek was om de dag af te sluiten met elkaar!

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2020

Quito, een fantastische oude stad met zoveel verhalen. Waar de prachtige kerken zijn gebouwd om de ruïnes van de Inca tempels. Een roerige geschiedenis eigenlijk nog zo goed zichtbaar is.
Fijn dat je er zo van hebt genoten. Uiteraard hoopt het team van Rebecca Adventure Travel jullie ooit weer terug te zien in het mooie Zuid-Amerika.

Beste groet,

Beoordeeld op 3 april 2020

Heerlijk buiten in de natuur. Prachtige tocht door kleine dorpjes en door de bergen richting de Vulkaan. Vriendelijke gids die goed Engels sprak. En ons vanwege het weer een aangepaste tour gaf, niet op de vulkaan maar in de vallei eromheen. Prachtig! Veel gezien en heeft ons verteld en geleerd over natuur, planten en dieren. Na alle indrukken heerlijk met lekker glas wijn in de haciënda net buiten National Parc, waar we heerlijk gegeten hebben, lieve medewerkers en fijne sfeer, voelde als thuis!

Datum van activiteit: februari 2020

Hi Simone, dank voor mooie review. Goed te zien dat je zo hebt genoten van dit bijzonder mooie land.
beste groet,

Beoordeeld op 20 maart 2020

Onze reis naar Ecuador, in februari 2020, is een geweldige ervaring geweest dankzij de creativiteit en uitstekende ideeën van Rebecca en haar team. Zonder de begeleiding van Rebecca Adventure Travel zouden we nog niet de helft hebben gezien en hebben meegemaakt van wat we nu hebben mogen ervaren. Een dikke tien voor alle mensen van Rebecca Adventure Travel!

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Dankjewel Peter, het was voor het team van Rebecca Adventure Travel ook fantastisch om jullie als gast begroet te mogen hebben. En voor volgende keer wellicht ook een bezoek aan de Galapagos eilanden?

Beoordeeld op 3 maart 2020

Vanuit Quito zijn we begonnen met de autorit en dit was werkelijk al een feestje! Daarna kwamen we aan bij Cotopaxi, het was helaas geen stralend weer maar dit maakte de tourguide helemaal goed!
Super mooi gebied en na een overnachting hebben we de Cotopaxi Vulcano toch nog heel mooi gezien!

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hi Sharinda,

Dank voor je mooie review. Heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wellicht dat we je nog een keer gaan terugzien in het mooie Ecuador en de Galapagos Eilanden.

Saludos cordiales,