Vandaag geopend: Gesloten

Quito kookcursus
3 beoordelingen
vanaf 82,69 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020

Vanuit Quito zijn we begonnen met de autorit en dit was werkelijk al een feestje! Daarna kwamen we aan bij Cotopaxi, het was helaas geen stralend weer maar dit maakte de tourguide helemaal goed!
Super mooi gebied en na een overnachting hebben we de Cotopaxi Vulcano toch nog heel mooi gezien!

Datum van activiteit: februari 2020
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hi Sharinda,

Dank voor je mooie review. Heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wellicht dat we je nog een keer gaan terugzien in het mooie Ecuador en de Galapagos Eilanden.

Saludos cordiales,

Beoordeeld op 3 maart 2020

Alles was perfect geregeld en de gids vertelde ons zoveel! Geen vraag bleef onbeantwoord en we zagen de prachtigste (stille) plekken van het national park. Rebecca regelde ook een haciënda die een constante glimlach waard was. Van heerlijk eten, goede service tot een gezellige kamer inclusief houtkachel. Top dit!!

Datum van activiteit: februari 2020

Dankjewel Celine voor je mooie review. We hopen je uiteraard snel weer te zien in het mooie Ecuador en wellicht ook op de prachtige Galapagos Eilanden.

Saludos coridales,

Beoordeeld op 2 januari 2020

Vanaf de voorbereiding van onze reis tot de laatste dag van ons Ecuador-avontuur hebben we echt genoten van deze vakantie. Belangrijkste hoogtepunt was natuurlijk Galapagos, wat een onvergetelijke 'once in a lifetime' ervaring was. Bovendien maakten het paardrijden rond de Cotopaxi, de dagen die we in de Amazone doorbrachten en het verblijf in het prachtige Cuenca het compleet. De communicatie met alle gidsen en het reisbureau van Rebecca verliep vlot. Twee dingen die we zouden kunnen aanbevelen: bezoek een rozenkwekerij en verblijf 2 dagen in Banos, omdat er zoveel te zien en te ondernemen is. Hartelijk dank aan Rebecca en haar team voor de voorbereiding en ook aan Maria en haar collega-gidsen die ons de beste hulp onderweg bieden. Je bent echt vrienden van ons geworden. Hasta luego

Datum van activiteit: november 2019
willemfelix, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020

Dank voor deze mooie en nuttige review Patrick, het was ons ook een genoegen om julle als gasten te hebben gehad. Wellicht snel tot een volgende keer in het mooie Zuid-Amerika!

Saludos cordiales,

Beoordeeld op 6 juli 2019
Beoordeling van: Quilotoa Private Day Tour

Wij zijn op tour geweest naar Quilitoa, wat is dit een magische plek! Adembenemend uitzicht en je kunt niet stoppen met foto's maken. Wat mij betreft echt een MUST see in Ecuador. Wat we zo tof vonden aan deze tour is dat we onderweg op onwijs veel leuke plekken zijn gestopt. We zijn bijvoorbeeld op een echt lokaal marktje geweest waar we ook tijd kregen om rustig rond te neuzen en eventueel fruit en/of andere lokale dingen te kopen. Daarna gingen we ook naar een kleine art gallery met prachtig uitzicht. Sowieso was de hele bus rit al een beleving op zich. Ik vond de chauffeur ook echt heel goed en veilig rijden!. Ook stopte we bij prachtige uitkijkpunten en kregen we onderweg enorm veel te weten door onze tourguide Alexander die echt alles kon vertellen over vulkanen, de cultuur, de natuur en onwijs veel leuke weetjes. Ook zijn we gestopt bij een echte lokale familie om te zien hoe zij leefde. Een complete, interessante tour! Geheel verzorgd, je hoef je werkelijk nergens zorgen over te maken. Volgende keer zou ik weer een tour boeken bij Rebecca! Good job!!!

Datum van activiteit: juni 2019
willemf897, Guest Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dankjewel voor deze mooie review. Het zal toekomstige gasten van Rebecca Adventure Travel zeker helpen om ook deze mooie dag in te passen in hun complete Ecuador tour, al dan niet in combinatie met de fantastische Galapagos Eilanden!

Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben een fantastische vakantie gehad in Ecuador en Galapagos, en alles super geregeld door Rebecca en haar team! Vanaf het moment dat ze ons zelf!!! kwam ophalen in Quito, tot het laatste WhatsApp berichtje de dag voor vertrek, alles was top geregeld. De communicatie met haar team ging perfect, het kleinste vraagje, zo beantwoord, het verzoek voor een (very) late check-out binnen no-time geregeld. Denk je aan een reis naar Ecuador, twijfel niet langer en boek bij Rebecca Adventure Travel! Ziplining, Cotopaxi, Dolphin Lodge in de jungle, Banos, Cuenca en zeker de Galapagos eilanden, stuk voor stuk fantastisch!

Datum van activiteit: december 2018
Willem F, Public Relations Manager van Rebecca Adventure Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Dankjewel Karin voor je mooie en informatieve review