Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

De kamer die we aanvankelijk toegewezen kregen was vlak naast de receptie en een brommende koelkast. We kregen vrij vlot een andere kamer. Deze was ruim en schoon.
De ligging van het hotel is het oude centrum is goed.
Het ontbijt kan je hier beter overslaan.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met vrienden
GerenciaHSFQ, Gerente van Hotel San Francisco de Quito, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Dear guest,

Thanks for your comments!

We are happy to know you liked our Hotel.

Kind regards,

Beoordeeld op 13 maart 2017

Een leuk hotel met prachtige binnenplaats op loopafstand van het centrum en de oude stad.
Het is een erg fraai pand met veel verschillende kamers van klein tot zeer ruim.
Er is geen lift dus als je pech hebt moet je een aantal trappen opsjouwen maar het personeel schiet toe om je te helpen.
Supermarkt naast het hotel en veel eettentjes in de buurt.
Het ontbijt is matig.

Kamertip: Kijk goed naar welke kamer je boekt.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd op 14 maart 2017

Dear Willy,

Thanks for you comments, we are glad you liked our Hotel!

Kind regards,

Beoordeeld op 2 maart 2017

Een heel sympathiek en heel origineel hotelletje vlak in het centrum van de stad Quito.
Voor ons de ideale uitvalbasis voor een aangename stadsverkenning en buurtbezichtiging. Ben er mijn rondreis in Ecuador begonnen maar dar ook afgesloten.

Kamertip: 1e verdieping is zeer rustig !!
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 14 maart 2017

Dear Guest,

Thanks for your comments!, we really appreciate you took the time to write about us.

Thanks!

Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op loopafstand van al het moois van het oude centrum van Quito ligt dit historische hotel. Een enorm pand met veel verschillende kamers. Vanaf het dakterras is een groot deel van de stad te zien. Heel leuk! En in het hotel zijn nog veel verwijzingen naar de historie van het pand. Het binnenland vol planten ziet er erg gezellig uit. Wel vragen we ons af hoe het zou zijn wanneer je meerdere trappen op moet naar je kamer. Wij zitten op de eerste verdieping. Dat is erg leuk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 25 augustus 2016

Dear Sabine,

Thanks for taking the time to write about us.

We are glad to hear you liked our Hotel, it is a real colonial house, one of the five oldest in Quito, and we tried to keep it as original, a lot of history here =)

Thanks again and kind regards!

Beoordeeld op 24 september 2015

Een mooi hotel met een fraaie binnenplaats. Top locatie in het oude centrum. Aan een straat waar alleen gewandeld wordt. Naast een supermarkt. Helaas problemen met de rekening, het bedrag was hoger dan vooraf afgesproken. Via booking kunnen oplossen.

Datum van verblijf: juli 2015