Hotel Boutique Portal de Cantuna
134 US$
130 US$
  • Gratis parkeren
Minka Hostel(Quito)(Heel veel waar voor je geld!)
46 US$
40 US$
Vieja Cuba(Quito)
88 US$
71 US$
  • Inclusief ontbijt
Blue House(Quito)(Heel veel waar voor je geld!)
28 US$
84 US$
78 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Interamericano(Quito)(Heel veel waar voor je geld!)
38 US$
  • Gratis parkeren
Yellow House Hotel(Quito)(Heel veel waar voor je geld!)
34 US$
  • Inclusief ontbijt
JW Marriott Hotel Quito(Quito)
223 US$
178 US$
JW Marriott
  • Zwembad
  • Restaurant
551 US$
386 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 514 US$ per nacht.

Casa El Eden(Quito)
171 US$
26 september 2015 beoordeeld

Maar 1 nacht verbleven in hostal la Posada Colonial. Mooi oud gebouw met nog originele meubels van de tijd dat de nonnen daar zaten. Locatie is perfect in de oude binnenstad naast plaza san fransisco. Tijdens ons korte verblijf viel met name de goede service op.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 januari 2015 beoordeeld

Wij hebben een nacht verbleven in dit hotel. We kwamen helaas later aan dan we hadden gepland omdat we veel vertraging hadden met onze busreis vanuit de kust. De nachtportier verwelkomde ons echter hartelijk en haalde voor ons drieën een koel flesje water. Iets eten was niet mogelijk en daar verontschuldigde hij zich uitgebreid voor. Ook over de Wifi-ontvangst (die niet in het hele hotel bereik heeft) en ook voor zijn slechte Engels (dat helemaal niet slecht was). Het was wel heel grappig. Het hotel heeft prachtige kamers (naast de hotelkamers) waar je als gast gebruik van mag maken. Dit lijken wel de kamers van een museum. Heel mooi. Het hotel ligt super centraal in het historische centrum. Dus konden we nog mooi wat souvenirs kopen alvorens naar het vliegveld te vertrekken.
Het ontbijt was heerlijk; fruit, granen, vruchtensap, eieren. Alles naar keuze.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de galerij op de eerste verdieping. Omdat het houten vloeren en trappen zijn en mensen hier langs lopen, was dat wel vrij gehorig. De tweede verdieping en iets verder van de galerij lijkt me rustiger.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met familie
4 november 2014 beoordeeld

Dit hotel ligt om de hoek van het Plaza San Fransisco, het mooiste plein van Quito. Geweldige locatie. Alles is op loopafstand.
Kleine supermarkt in de buurt waar je bv. wat zoutjes en wijn kunt kopen.
Heerlijke lounge in het hotel waar je lekker kunt borrelen.
Het hotel ademt historie maar toch is het heerlijk informeel.

De kamers: hier kan ik kort over zijn: niet schoon, heel gehorig en geen ramen. Sommige hebben ramen die uitzien op de overdekte binnenplaats, anderen hebben helemaal geen ramen.
Daarom mijn tip: boek kamer 1. Dit is de kamer die je ook op de foto's ziet en die is verreweg het mooist.
De badkamers zijn klein in alle kamers.

De staf: moeder en zoon, zeer behulpzaam. Geven allerlei goede tips.

Ontbijt: beneden in een overdekte open ruimte. Trek 's ochtends wel een vestje aan. Heel fijn ontbijt, fruit en eieren en lekkere broodjes.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
PortaldeCantuna, Gerente van Hotel Boutique Portal de Cantuna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2015

Dear Marjelia

Thanks for writing a review about Portal Cantuña, your feedback is extremely important to us.
Regards

9 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol en warm hotel boordevol charme.
Eigenaresse mevr. Wandenberg en haar zoon geven graag een rondleiding met de nodige historische info over het hotel.
Absolute aanrader voor een verblijf in centro historico. (totaal niet gevaarlijk zoals veelal wordt beschreven)

Verbleef: november 2013, reisde met een partner
Bernardo S, Gerente van Hotel Boutique Portal de Cantuna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2014

Dear Daan, thank you for yo review. Visit us in another chance

21 oktober 2012 beoordeeld

De ligging van het hotel is geweldig Mooi centraal gelegen waardoor je overal naartoe kan. Het hotel zelf is enorm sfeervol. Dit is niet te zien aan de buitenkant maar als je binnenkomt is het een moment dat je denkt wow. De historie is duidelijk voelbaar. Kamers zijn uitstekend, schoon. geweldige atmosfeer. Bedden zijn goed. Prijs kwaliteit is meer dan uitstekend. Wat echt een pluspunt is van dit hotel en dat was de reden dat we nog een keer terug kwamen na ons bezoek naar de Galapagos is de familie. Hotel wordt gerund door de familie en was te merken ook, warm, vriendelijk, gezellig, behulpzaam. Ze helpen je met van alles. Dit is een voorbeeld als het gaat om gastvrijheid. Sonia is echt een moeder en de zoon bernadino ook. Beiden spreken prima engels dus de communicatie is ook goed. Dit hotel is meer dan de moeite waard. Ik durf te stellen dat dit echt een aanrader is en gelet op de andere beoordelingen wordt dit alleen maar bevestigd. Geweldig hotel. Sonia en Bernandino muchas gracias.

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden