Gratis annuleren tot 23/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.comUS$ 49
TravelocityUS$ 44
Trip.comUS$ 62
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Ibis hotel ligt zeer centraal en is een prima hotel om te overnachten. Redelijke kamers die goed in prijs kwaliteit verhouding zijn.
Voor de rest is het niet al te best.
Boek hier vooral geen ontbijt. Dat is ronduit slecht en prijzig. Lege schalen, te kort koffie, veel is snel op en de ontbijtzaal is te klein voor het aantal gasten en opruimen doen ze nauwelijks.
De hotelbar is er wel maar ook die is matig te noemen. De keuken hebben we maar niet geprobeerd.

Datum van verblijf: januari 2017
Luchomarq82, Gerente geral van Ibis Valparaiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2017

Dear guest;
Thank you very much for sharing your opinion with us. We are deeply sorry for not meeting your expectations, and you can rest assured that we will work on all your insights in order to offer a better service in the future.
Kindly
Luciano Marquardt
Hotel Ibis Valparaiso

Beoordeeld op 13 oktober 2016

Het hotel heeft een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Het biedt al het noodzakelijke van een hotelovernachting zonder franje, maar in goede staat: schoon, hygienisch en functioneel (zoals overigens alle Ibis-hotels).

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 23 februari 2016

Dit goed bezette,voortreffelijke -zeer betaalbare-hotel is een uitstekende bestemming om bijv. een Holland-Amerika Lijn -cruise te beginnen.Het hotel ligt pal naast een shopping mall en op de boulevard aan de haven waar ook een prima restaurant (gevestigd is.Het hotel doet prettig aan en de kamers zijn ruim en prima.Verkeerslawaai is er niet hoorbaar aanwezig.Er is een -gratis-WIFI aanwezig ,evenals een ontbijt-faciliteit; verder alleen snacks.

Kamertip: Er zijn veel kamers met haven-/zeezicht;dus daar naar vragen(tegen extra-betaling!)loont!
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 25 november 2015

Tot nu toe voor mij de beste IBIS van de IBIS keten, ruime kamers, mooie badkamer, vraag om een kamer op de bovenste verdieping met uitzicht op de haven,
Standaard IBIS ontbijt.
Het hotel is zeer centraal gelegen, alle atracties zijn per voet te doen, Onder het hotel gaat een metrolijn naar Vina del Mar een naastgelegen kustplaats.

Kamertip: Kamers aan de havenkant zijn rustiger
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 8 maart 2015

Ibis Valparaiso is een modern hotel, gelegen boven het station. Dit veroorzaakte wel wat geluidoverlast, maar dat bleef beperkt. Nette kamer met goed bed. Douche kan beter, er is geen handdouche. Ontbijt is wat karig. Hotelingang is meestal afgesloten. Wordt op afstand geopend of met hotelpasje. Trein, (trolley)bus en alle attracties zijn op loopafstand. Strand op enkele kilometers. Erg goed hotel voor wie Valparaiso zelf moet zijn.

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde alleen