Beoordeeld op 5 maart 2019

Hotel ligt werkelijk aan de overkant van de straat van de terminal. Je hebt geen eens een trolley nodig om er naar toe te lopen. Ik kreeg de vraag of ik een speciale wens had qua kamer. Die had ik niet na 17 uur vliegen, maar dat betekende dat ik in het oude deel kwam te liggen. Dit is gewoon oud. Oud behang. Stopcontacten los. Maak het dan even af zou je zeggen, maar dat is niet gelukt. Wel heel erg duur trouwens. Wat ook vervelend is zijn alle beveiligingspoorten. Die moet je opentrekken, maar met koffers in de hand is dat een ge-emmer.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
GteGralHolidayInn, Director de Relaciones Públicas van Holiday Inn Santiago Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

We betreuren het ten zeerste dat het ons tijdens uw verblijf niet lukte om aan uw verwachtingen te voldoen. Ons hotel begint binnenkort met een nieuw verbouwingsproces dat de transformatie van een aanzienlijk aantal kamers omvat, waarbij altijd de elegantie en verfijning worden behouden die ons kenmerkt. We hopen dat we u de volgende keer dat u ons bezoekt uitzonderlijke service kunnen bieden.

Met vriendelijke groet, Orianna O
Guest Relations

Beoordeeld op 7 december 2017

Pro :
- hotel bevindt zich rechtover de uitgang van de luchthaven. Je stapt de luchthaven buiten, steekt de straat over en stapt het hotel binnen. Ideaal als je 's avonds aankomt en om 5 AM alweer vertrekt.
- de kamer was heel ruim en de bedden comfortabel.
- mooie badkamer met regendouche
- goede isolatie want er was geen lawaai hoorbaar van vliegverkeer
- mooie bar met lekkere coctails
- prima WIFI
- veilig : om van de receptie naar het kamergedeelte van het hotel te gaan, had je een kamersleutel nodig.
Contra :
- heel duur : 190 USD/nacht, zonder ontbijt : je betaalt hier gewoon de locatie.
- geen minibar of frigootje

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt zeer goed t.o.v het vliegveld. Straat oversteken en je bent er. Vriendelijke baliemedewerkers. Goed restaurant en Mooie kamers. Het is een modern hotel. Goed ontbijt. Het personeel in het restaurant is zeer attent.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Zo was dat even lekker relaxed. Tijdens onze reis door Chili hier 2 keer een nacht geslapen. 1 keer i.v.m overstap naar Paaseiland en 1 keer i.v.m overstap naar Amsterdam. Vanuit de aankomsthal steek je de weg over (bagagrkarretje kan gewoon mee) en je bent direct in het hotel. Vriendelijke receptiemedewerkers, ruime nette kamer, goed uitgeruste fitness en een zwembad. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid (jammer dat je op een gegeven moment toch evht vol zit) en het diner was ook heerlijk. Redelijk prijzig allemaal, maar het extra comfort is het zeker waard. En 's ochtends geen filestress maar gewoon oversteken en je bent er.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 27 november 2016

Het hotel heeft grote, comfortabel ingerichte, kamers. Het restaurant biedt een goede keus maar is voor Chili wel aan de prijzige kant. Maar staat gemak voorop? Dan is er geen betere keus! Het is letterlijk niet meer dan 2 minuten lopen naar de vertrek- en aankomsthal van de luchthaven

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen