We hebben 4 maanden vooruit pre-paid geboekt en verzocht een kamer op een hoge etage, omdat we van het uitzicht willen genieten. Bij inchecken krijgen we een kamer op de 1e etage. Ik klaag hierover. Als antwoord krijg ik dat het alleen een preferentie is en op basis van beschikbaarheid en er is geen andere kamer beschikbaar.
Maar ik heb wel al 4 maanden geleden geboekt en betaald. De kamer blijkt nog direct boven de entree van het hotel te liggen.
Ik weiger de kamer. Dan blijkt er ineens toch nog een kamer beschikbaar te zijn op de 9e etage. Deze heeft echter slechts een smal 2persoonsbed en is voor ons 60 jarigen echt niet geschikt. Dan blijkt er nog een kamer te zijn aan de achterzijde zonder enig uitzicht (zie foto). We zijn moe na de lange reis en accepteren hem maar. En dan de kamer, die valt tegen. Een 5* hotel. Geen kamerjassen, geen badslippers, geen turn-down service. Er zijn gratis koffiezet faciliteiten, maar het water moet wel eerst voor 4000 peso's (€ 6,00) gekocht worden, is dat dan gratis?
De volgende ochtend de douche. Deze zit in het bad, doch er zit een glazenwand voor. De instap is moeilijk en het bad is spekglad, u bent gewaarschuwd. Neen er zijn echt veel betere hotels gelegen aan deze Avenida. Hier komen we niet meer terug, fijn dat je zo met je vaste gasten omgaat. Toch nog een pluspuntje, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed, maar daarvoor zijn we hier niet gekomen.