Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 135
Expedia.comUS$ 135
Hotels.comUS$ 135
PricelineUS$ 135
travelup.comUS$ 155
ZenHotels.comUS$ 167
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.312)
Beoordelingen filteren
1.312 resultaten
Waardering van reizigers
982
221
64
23
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
982
221
64
23
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.312 beoordelingen
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 maanden vooruit pre-paid geboekt en verzocht een kamer op een hoge etage, omdat we van het uitzicht willen genieten. Bij inchecken krijgen we een kamer op de 1e etage. Ik klaag hierover. Als antwoord krijg ik dat het alleen een preferentie is en op basis van beschikbaarheid en er is geen andere kamer beschikbaar.
Maar ik heb wel al 4 maanden geleden geboekt en betaald. De kamer blijkt nog direct boven de entree van het hotel te liggen.
Ik weiger de kamer. Dan blijkt er ineens toch nog een kamer beschikbaar te zijn op de 9e etage. Deze heeft echter slechts een smal 2persoonsbed en is voor ons 60 jarigen echt niet geschikt. Dan blijkt er nog een kamer te zijn aan de achterzijde zonder enig uitzicht (zie foto). We zijn moe na de lange reis en accepteren hem maar. En dan de kamer, die valt tegen. Een 5* hotel. Geen kamerjassen, geen badslippers, geen turn-down service. Er zijn gratis koffiezet faciliteiten, maar het water moet wel eerst voor 4000 peso's (€ 6,00) gekocht worden, is dat dan gratis?
De volgende ochtend de douche. Deze zit in het bad, doch er zit een glazenwand voor. De instap is moeilijk en het bad is spekglad, u bent gewaarschuwd. Neen er zijn echt veel betere hotels gelegen aan deze Avenida. Hier komen we niet meer terug, fijn dat je zo met je vaste gasten omgaat. Toch nog een pluspuntje, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed, maar daarvoor zijn we hier niet gekomen.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Wim W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Carlos S, Manager on Duty van Renaissance Santiago Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

I would like to extend our sincere apologies once again with regards to your comments of the room allocation, we will honour your preferences as much as possible whenever your next trips brings you back to Renaissance Santiago.

Please remember that tap water here is totally drinkable and you can use it to have a cup of coffee or tea in the dedicated station in your room (unlimited consume), Nevertheless, we strongly recommend our foreign visitors to use bottled water for non-boiled consume.

We are very grateful for your comments of our staff, who are always aiming to give the best service to our esteemed guests.

Kindest regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2016

Heel aangenaam en verzorgd hotel. Het eten in het restaurant was verrukkelijk! De service en medewerkers zijn excellent! Zij waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Mijn speciale dank gaat uit naar Camillo Mancilla!

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank GMK89
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NelsonChiaAssadi, Director of Rooms Operations van Renaissance Santiago Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2016

Dear Guest,

Maar erkent de tijd om te beoordelen Ik zeg je dat we zijn erg blij dat je genoten hebt van Renaissance Santiago, we zullen wachten op een volgend bezoek.
Tot ziens.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 april 2015

Gelegen op de Kennedylaan (wel vrij druk) is dit een uitstekend zakelijk hotel met goede service. Vrij recent, mooie lobby , vlotte check in en indien men over een business kamer beschikt kan men de geriefljke lounge gebruiken hetgeen zeer praktisch is. Gelegen op de voorlaatste verdieping is er een mooi uitzicht op de Andes.
Wij genoten van de goede service, ook van de concierge. Mooie bar en restaurant.
Zwembad is ook OK alsook terras maar er is uiteraard straatlawaai. Indien geen wagen is men afgestemd op openbaar vervoer of taxi om naar het centrum te gaan.
Wij waren er rond 10 maart en dan waren er grote werken op de autostrade !

Kamertip: de bovenste kamers en de kant kiezen die uitgeeft op het Andes gebergte
Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Jacques D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NelsonChiaAssadi, Director de Habitaciones van Renaissance Santiago Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2015
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for sharing your experience at Renaissance Santiago, we will be waiting for you to enjoy the R experience again!

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MelissaYanezM, Manager on Duty van Renaissance Santiago Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Arriechegraciela, Guest Relations Manager van Renaissance Santiago Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken