Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.382)
Beoordelingen filteren
2.382 resultaten
Waardering van reizigers
1.408
721
174
45
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.408
721
174
45
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.382 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 13 juni 2011

Dit is mijn tweede lange verblijf in het Hotel Plaza San Francisco.
Hoewel ik vond dat het personeel altijd nuttig is geweest, denk ik dat zakenreizigers die moeten communiceren problemen zullen hebben met het "gratis" internet dat in het hotel wordt aangeboden.
In 2009 was er een dagelijkse vergoeding voor het internet, maar het was betrouwbaar.
Nu het "gratis" is, zijn er voortdurend problemen.
Ik ging letterlijk elke dag naar de receptie gedurende een week om online te gaan voor zaken.
Meestal kon ik naar beneden gaan om in de lobby op internet te gaan.
Dit was echter vrij ongemakkelijk tijdens de vroege ochtenduren wanneer internet een gemak zou zijn geweest waar ik graag weer voor betaald zou hebben.
Het personeel was behulpzaam, maar het probleem werd niet opgelost gedurende mijn hele verblijf, wat een volledige maand was.
Aan de positieve kant, was er een heerlijk ontbijtbuffet inbegrepen met een uitstekende service personeel, vooral Hans, die elke ochtend heerlijk attent was.
Zelfs als je besluit te om elders in Chili te verblijven, is het restaurant Bristol verbazingwekkend.
De chef-kok creëert culinaire meesterwerken en vermengt Chileense smaken met internationale gerechten.
Het is echt een van de beste restaurants waar ik heb gegeten.

Bedank richcotravel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
MarketingHPSF, Gerente van Hotel Plaza San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2011
Google-vertaling

Dear Guest,
First of all we would like thank you for your sincere words regarding our staff and restaurant and also for the critic you made to our internet connection.
We totally regret and apologize for all the inconveniences that this may have caused you. This has always been a concern to us. First we worked hard to give our guests free internet access, but we are aware that there are serious problems with the quality of it. And we are currently working on it. Nowadays our internet supplier is changing all the cables to give a more stable and faster WiFi connection and we'll keep on working on it in order to make you business stay much more comfortable.
We really hope to have you back in our hotel.
Best regards,

General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GoPlaces764538, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Plaza San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GoPlaces764538, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Plaza San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GoPlaces764538, Director de Relaciones Públicas van Hotel Plaza San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 februari 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GoPlaces764538, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Plaza San Francisco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken