5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 285
Hotels.comUS$ 285
PricelineUS$ 336
travelup.comUS$ 320
TravelocityUS$ 285
Destinia.comUS$ 464
Beoordeeld op 25 maart 2016

Uitstekend hotel met uitstekende service en luxe 5* waardig, doch gedateerd en hoognodig aan vernieuwing toe, waar ze nu ook mee bezig zijn. Dat betekent overlast gedurende de tijd die daarvoor nodig is. Daarnaast wordt er ook buiten het hotel flink (letterlijk) aan de weg getimmerd, dus niet ideaal als je rust wil. Wij kregen een upgrade van Sarah (alhoewel we daar wel zelf om moesten vragen), waardoor we geen bijbetaling voor de luxe van de "service floor 16" hoefden te betalen. Aanbevelenswaardig, doch zou wachten tot de verbouwing klaar is.

Kamertip: Des te hoger des te mooier het uitzicht
Datum van verblijf: februari 2016
Marc L, General Manager van Mandarin Oriental, Santiago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2016

Thank you for your time and comments, it thi the only way to improve our service and facilities.

Marc Lorenz

Beoordeeld op 4 maart 2016

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Mandarin Oriental Santiago, Promocionar van Mandarin Oriental, Santiago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2021

Beoordeeld op 29 juli 2015

super kamer gekregen. mooie club floor. wel dit hotel op termijn vernieuwen maar dat lijden niet tot slechte dingen. zelfs eigenlijk beter dan ik had verwacht. super douch. en ontbijt om nog eens te komen slapen. we komen terug

Kamertip: kamer lekker hoog en club floor nemen
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
MarcLorenz, General Manager van Mandarin Oriental, Santiago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2015

Dear Guest,

I absolutly delighted that you enjoyed the upgarde and for most your resent stay with us.

i hope you got to experiece some of our other outlets and the views of the mountains.

I hope we get the chance to welcome you back to Grand Hyatt Santiago very soon.

Marc Lorenz

Beoordeeld op 21 april 2013

Verbleven in Maart een week het hotel. De kamers zijn zeer ruim en goed verzorgd.Het hotel is prettig en straalt warmte uit. Als je een Lunch bij het zwembad besteld kan de wachttijd ongeveer een half uur zijn. De medewerkers in het hotel zijn zeer vriendelijk en voorkomend. Het hotel heeft wel een facelift nodig.

Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Mandarin Oriental Santiago, Marketing van Mandarin Oriental, Santiago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2021

Dear guest,

Thank you very much for your comments and high rate you give us.

We will be very pleased to receive you back when you visit Santiago again.

Beoordeeld op 30 oktober 2012

We verbleven 3x in dit hotel van 15-26 october 2012 en het was echt prachtig. Uitstekend opgeleide medewerkers; prima restaurants en een mooi buiten zwembad. Healthclub is heel goed en massages van een zeer hoge professie. De prijs is fors, maar je krijgt er alles voor.
Aanrader

Datum van verblijf: oktober 2012

Dear guest,

Thank you very much for your comments and high rate you give us.

We will be very pleased to receive you back when you visit Santiago again.