Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 299
Expedia.comUS$ 299
Hotels.comUS$ 299
PricelineUS$ 299
TravelocityUS$ 299
TripadvisorUS$ 299
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.787)
Beoordelingen filteren
1.787 resultaten
Waardering van reizigers
1.170
398
126
59
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.170
398
126
59
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.787 beoordelingen
Beoordeeld op 16 januari 2018

De eerste maal dat wij een Ritz-Carlton hotel hebben geboekt en waarschijnlijk ook de laatste keer. Wij hebben wel al wat ervaring met verschillende soorten van hotels en naar onze bescheiden mening zijn er veel betere hotels dan het Ritz-Carlton in Santiago. Dit is ons absoluut tegen gevallen en achteraf hadden we spijt dat we geen ander hotel hadden geboekt. Gelukkig was het maar voor 3 nachten ! Wij hadden het gevoel dat we aan de receptie zeer arrogant behandeld werden, alsof wij eigenlijk heel blij moesten zijn dat we toestemming hadden om daar te mogen verblijven ! Absoluut geen goed gevoel. Wij hebben het hotel in februari 2017 geboekt en betaald, dit om in december 2017 te verblijven. Wij wisten dat we pas op de kamer mochten vanaf 15 uur. Wij kwamen echter om 10 uur ’s morgens aan na 24 uur onderweg te zijn geweest. Samen met 3 andere koppels, niet gerelateerd. Toevallig stonden wij als eerste koppel bij de receptie om in te checken en onze paspoorten af te geven. Wij hadden dan ook ergens verwacht dat wij als eerste de vrije kamer zouden krijgen. Dit was zeer onterecht gedacht want de andere 3 koppels hadden hun kamer respectievelijk rond 11 u, 11.45 u en 12.30 u ! Wij hebben in de lobby moeten wachten tot 14.45 u! Toen ik ging vragen hoe dat mogelijk was dat wij als laatste nog zaten te wachten terwijl iedereen al zijn kamer had toegewezen gekregen kregen wij als antwoord dat we te laat geboekt hadden. Ik vroeg als februari 2017 te laat is om te boeken voor december wanneer we dan wel moesten boeken, maar daar kon geen antwoord op gegeven worden. Uiteindelijk kregen we dan toch onze kamer, daar was niets op aan te merken, ruim, proper, behalve dan dat er weinig toiletartikelen aanwezig waren, een douche en shampoo…Achteraf hoorden we van andere mensen dat die een “kistje” hadden waar allerlei in stak zoals een kam, schoenaantrekker, spons……Blijkbaar moet men geluk hebben met het kamermeisje, wij dus niet. We wisten niet toen we boekten dat er renovaties aan de gang waren maar we hebben het wel gemerkt toen we in het hotel logeerden. 2 pluspunten: het personeel van het hotel-restaurant was zeer vriendelijk en behulpzaam en op het ontbijt was ook niets aan te merken. Onze algemene conclusie is dat we nooit meer een Ritz zullen boeken omdat er voor deze prijs veel betere hotels met betere service zijn en dat we hier het “merk” betaalden. Alles oogt oud, uitgeleefd en gedateerd.
PS de vraag hieronder of het hotel een dakterras heeft: er is een zwembad, jacuzzi en klein terrasje op het dak, echter geen bar.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Karine v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
RCSTGO, Assistant Director of Rooms van The Ritz-Carlton, Santiago, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018
Google-vertaling

Dear Karine v,
Thank you very much for sharing your feedback about your recent stay. We will take your constructive comment for further improvements.
I am glad to hear your comments about our restaurant staff.
I would also like to have the opportunity to talk to you about your experiences at our property. You can reach me by email at Enrique.solari@ritzcarlton.com or by phone at +56 22473 7533.

Best regards,

Enrique Solari
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 24 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 maart 2020

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken