3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 161
Expedia.comUS$ 161
Hotels.comUS$ 161
travelup.comUS$ 162
TravelocityUS$ 161
Agoda.comUS$ 191
Beoordeeld op 20 december 2016

Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een zwembad dat `s avonds verlicht is en dan ook een fontein wordt. Er zijn 3 restaurants en het eten is uitstekend, maar je moet wel geduld hebben, want de wachttijden zijn erg lang. Het is wel de moeite waard.

Kamertip: We haddeneen kamer op de 4e verdieping, maar geen geluidsoverlast. Ik denk dat alle kamers wel goed zijn.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 april 2016

Na het debarkeren van onze cruise met de Holland Amerika Lijn in Valparaiso verbleven we nog een nacht in dit mooie hotel in Santiago, dat overigens buiten het centrum ligt. Het inchequen duurde erg lang. Maar dat was het enige minpuntje. Je kunt in de zeer grote cafélounge wat drinken en eten, maar ook in het restaurant en bij het prachtige zwembad. Alles goed verzorgd door vriendelijk personeel.
Omdat er op de zondag dat wij er waren de marathon werd gelopen, was het moeilijk om naar de stad te gaan. Maar een alternatief is het Costanera Center. Een wolkenkrabber van maar liefst 300 meter hoog, met zestig verdiepingen. De hoogste wolkenkrabber van Zuid-Amerika! De zes laagste verdiepingen huisvesten maar liefst meer dan honderd winkels. Echt een aanrader om er naartoe te lopen (25 minuten) of een taxi te nemen.
De kamers in het hotel zijn van alle gemakken voorzien en hebben een mooie complete badkamer.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016

Sfeervol hotel met mooie kamers met prima sanitair en leuk uitzicht op hert zwembad en de terrassen. Prettig personeel en een heel goede keuken met de mogelijkheid op het terras te dineren. Het hotel ligt wel buiten het stadscentrum. Het zwembad en de terrassen zijn dermate prettig gesitueerd dat je er aangenaam kunt verpozen.

Kamertip: kamers aan de achterkant hebben uitzicht op de tuin en het zwembad
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016

Na de ontscheping zijn we met de bus van Valparaiso naar Santiago gereisd.
We kwamen met 15 stellen aan,maar er waren maar 2 balies open om in te checken.
Het was te vroeg om een kamer te krijgen,even na 13.30 uur.Valt me op dat in dit continent mensen zich hier strikt aan houden.
We hebben onze handbagage ingeleverd bij de concierge en zijn naar de balie van de Holland America Line gelopen,om te kijken hoelaat we de volgende dag met de bus naar het vliegveld zouden vertrekken.
Er tegenover zat iemand van Turisstique van de Hop on Hop off bus.
Hier kregen we informatie over,wat het kostte,tot hoelaat we de laatste bus vanuit de stad konden nemen vanuit de stad,met een informatieboekje over de haltes,waar de bus stopt en wat er te zien is.
We kregen een bandje om en zijn bij de halte gaan staan waar de bus stopt.
We kregen ook hoofdtelefoontje voor uitleg wat er te zien is in de stad,in 5 verschillende talen.
Bij terugkomst zijn we naar de kamer gegaan ,dit ging vlotjes.
Spullen neergezet en zijn erna op het terras bij het zwembad wat gaan drinken.
Een ruim terras,met genoeg zitjes,ligbedden en banken.
Na het douchen hebben we in het Sheraton restaurant gegeten,was smakelijk,alleen de obers kennen bijna geen Engels,wat weer verwarringen met zich meebrengt.
Dit overkwam ons met het betalen en de volgende ochtend tijdens het ontbijt.
We vonden het jammer,dat we hier maar 1 nacht zijn kunnen blijven,zeker de moeite waard om de stad beter te verkennen.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016

Als je één Sheraton heb gezien heb je er al heel veel gezien. De Santiago Sheraton is echter net iets meer klasse. Mooi buitenzwembad en een heerlijk restaurant buiten met een prima lunchbuffet. Tijdens verblijf was het halve hotel gesloten voor renovatie, hetgeen in de lobby en andere plekken geluidsoverlast gaf. Gelukkig niet in de hotel- of vergaderkamers. Raam kan open hetgeen 's nachts heerlijk is.

Kamertip: Hogere vloer, mooier uitzicht.
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken