Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Het aanzicht aan de buitenkant beloofde veel. Ook het uitzicht.
Aangekomen werd ons op iets arrogante wijze verteld dat we pas 1,5 u later konden inchecken. Bagage werd wel opgeborgen.
Eerst naar t toeristische stadje gelopen om wat te eten en te genieten van de zon.
Terug in het hotel, zo’n 3 uur later herkende de jongedame ons geheel jiet meer. Ook niet na twee hints. Dat is niet wat wij verstaan onder kleinschaligheid.
We hadden kamer 1, klein en gehorig. Badkamer ok.
Ontbijt het slechtste in ruim drie welen: jus uit een pak, fruit uit blik, 2 soorten brood. Pluspunt een ei naar keuze (kies de omelet). Het ontbijt werd dan ook weer door ongeïnteresseerd personeel neergezet, zonder je aan te kijken of goedemorgen te wensen. Nee, geen aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een grote kamer met uitzicht op de Osorno Vulkaan. Grote zithoek, grote badkamer met bad en de kamer was goed schoon. Ook het ontbijt is hartstikke goed. Je kunt bijvoorbeeld zelf aangeven hoe je je eieren wil.
Het personeel was niet heel vriendelijk. Erg gastvrij vonden wij hen niet. Daarnaast moesten wij op tijd uitchecken om onze vlucht te halen, rond half 8. De nachtportier was er en wij moesten onze was nog afrekenen. De man kon 20.000 pesos niet wisselen en hoe een pinautomaat werkt wist hij ook niet. Daardoor werden wij verplicht om 20.000 pesos te betalen voor was terwijl het 12.000 kostte. Toch een beetje een domper op het verder, prima verblijf.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Karakteristiek hotel, erg knus en gezellig. Kamer was niet groot maar ruim genoeg. Lekker bed en prima douche. Gezellige huiskamer met een paar katten als gezelschap. Enige nadeel is dat het hotel wat gehorig is, maar daar hebben we persoonlijk geen hinder van ondervonden.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 5 februari 2018

jammer dat het uitzicht op het meer nu gestoord wordt door een nieuw appartrmentencomplex, anders was het plaatje perfect geweest. Leuk hotel. Kamers prima. Vriendelijke receptie met goede tips. Centrum te belopen. Het meer aan je voeten

Kamertip: aan de kant van het meer
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb 3 nachten geslapen in dit hotel. De kamers zijn van redelijk van formaat, schoon en licht. Mijn kamer had ook een balkon. Het ontbijt is ok. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Beneden hebben ze een ruime lichte huiskamer waar je gebruik van kunt maken. Het hotel bevindt zich 10 - 15 min van het centrum. Op dit moment (oktober 2017) wordt er aan alle kanten van het hotel aan nieuwe hotels gebouwd wat voor geluidsoverlast zorgt tot een uur of 21h. Zelf is het hotel ook bezig met een aanbouw/uitbreiding wat kan zorgen voor geluidsoverlast. Ik heb prima geslapen hier. Het matras is perfect en de kamer is ook voorzien van een kachel. Fijn in koude tijden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen