Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 88
Vio.comUS$ 84
eDreamsUS$ 84
EtripUS$ 84
Agoda.comUS$ 84
StayForLong
Beoordeeld op 5 februari 2018

jammer dat het uitzicht op het meer nu gestoord wordt door een nieuw appartrmentencomplex, anders was het plaatje perfect geweest. Leuk hotel. Kamers prima. Vriendelijke receptie met goede tips. Centrum te belopen. Het meer aan je voeten

Kamertip: aan de kant van het meer
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik heb 3 nachten geslapen in dit hotel. De kamers zijn van redelijk van formaat, schoon en licht. Mijn kamer had ook een balkon. Het ontbijt is ok. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Beneden hebben ze een ruime lichte huiskamer waar je gebruik van kunt maken. Het hotel bevindt zich 10 - 15 min van het centrum. Op dit moment (oktober 2017) wordt er aan alle kanten van het hotel aan nieuwe hotels gebouwd wat voor geluidsoverlast zorgt tot een uur of 21h. Zelf is het hotel ook bezig met een aanbouw/uitbreiding wat kan zorgen voor geluidsoverlast. Ik heb prima geslapen hier. Het matras is perfect en de kamer is ook voorzien van een kachel. Fijn in koude tijden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 november 2016

We verblijven hier 1 nacht en ondanks het regenachtige weer is het een aangenaam verblijf. Ruime kamer met goede bedden en heerlijk warme douche. Wifi werkte helaas 1 dag niet. Mooie gemeenschappelijke ruimtes. Het ontbijt is zeer goed verzocht, met ook zelfgebakken taart.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 10 november 2016 via mobiele applicatie

Casa Kalfu is een leuk hotel met vriendelijk personeel. Met name de medewerkers in het ontbijt waren bijzonder vriendelijk. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt!! Onze kamer, 11, had een mooi uitzicht op het meer en de vulkaan. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 31 oktober 2016 via mobiele applicatie

Kamers waren prima. Schoon. Nadeel was wel dat wij nogal wat trappen op moesten met onze reistassen. In de receptie rook het wel naar kattenbak. Er liepen ook wel katten rond, ook in de keuken. Persoonlijk vind ik niet dat katten in een hotel horen en zeker niet in de keuken.

Datum van verblijf: oktober 2016