Vandaag geopend: 08:00 - 21:00

Fiets en Bites Food Tour
46 beoordelingen
vanaf 64,74 US$
Beoordeeld op 17 februari 2020

Een schitterende fietstocht langs alle bezienswaardigheden van Singapore.
Simon gaf goeie uitleg van alles, we hebben zo veel geleerd over het wel en wee van Singapore. Prachtige schone stad met schitterende gebouwen.
Een rustige fietstocht, mede dankzij het uitblijven van alle Chinezen I.v.m. Het coronavirus.
Een aanrader om te doen. Prima fietsen en prima gids.

Datum van activiteit: februari 2020
LetsGoTourSG, Owner van Let's Go Bike, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Thank you for your review. We are delighted that ou have enjoyed yourself on the bike tour with us.

Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Echt een super leuke fietstour. Wij hadden Simon als guide, en hij wist zoveel te vertellen over de stad. Ik denk dat dit de beste manier is om Singapore te verkennen en om de beste plekjes te vinden. Daarnaast is het interessant om allerlei dingen over Singapore te weten. Erg vriendelijk personeel en alles is goed georganiseerd. Raad het zeker aan

Thank ou for your wonderful review. We ardelighted that you have enjoyed you bike tour. We are glad to be part of your Singapore Experience.

Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie dingen gezien, heel veel gehoord over Singapore nu en de geschiedenis. Maakt ons bezoek zoveel interessanter en rijker. Simon was onze tourguide. Een aanrader, weet als locale zoveel meer te vertellen. Een aanrader.
Tussenstop in Chinatown met hapje en drankje was geslaagd. De 4 uur waren zo om! Leuk dat er onderweg foto's van de groep werden gemaakt en we die allemaal gemaild kregen.
Geboekt via Baja Bikes.
Fietstour gedaan met 3 volwassenen.

Thank you for your review. We are delighted that uou enjoyed your Bike Tour with us!

Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben de fiets tour door Singapore gedaan met Alfie als gids. Hele leuke ervaring. Geboekt via Baja bikes en uitgevoerd door Let's go tours. Goede en leuke indruk van de stad en veel geleerd.

Datum van activiteit: januari 2020
LetsGoTourSingapore, Owner van Let's Go Bike, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Thank you for your review. We are delighted that you have enjoyed your Bike Tour with us.

Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Prima tour met Jonathan
Veel uitleg
High lights van Singapore gezien
Onderweg drankje en snack bij Chinatown
Lekker rustig op zondagmorgen

Datum van activiteit: januari 2020
LetsGoTourSG, Owner van Let's Go Bike, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Thank you for your review. We are delighted that you had enjoyed the bike tour with Jonathan.