Beoordeeld op 28 oktober 2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geen strakke incheck en uitvheck tijden. Een uitstekend onbijtbuffet. De ligging vlakbij een metrostation is ook fijn. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen aan u.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Laatste keer dat we hier logeerden was in 2012 en het viel ons nu dat er in die tussentijds niks veranderd is aan de kamers. Zeker de badkamers zijn hard toe aan een opfrisbeurt. Zien er nu een beetje uitgeleefd uit. Verder blijft het een fijn hotel, centraal gelegen, ruime kamers, uitgebreide fitness, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 7 maart 2016

Dicht bij metrostation, leuke restaurants om de hoek, hotel met prima kamers en goede bedden.
We kwamen na een lange reis moe aan en het was heerlijk dat er direct om de hoek erg leuke restaurants waren.
De volgende ochtend ontbeten bij Starbucks, minuut of 5 - 10 minuten lopen. Aangezien we een cruise begonnen was een uitgebreid ontbijtbuffet niet nodig, dus daarom gekozen voor extern ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2016
chs-response, General Manager van Concorde Hotel Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2016

Dear Rian0408

Thank you so much for taking the time to share your experience on Tripadvisor.

We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and liked our comfortable rooms and central location. Indeed, we are located just next to the Orchard Road Shopping District and two MRT stations are just close by!

Do LIKE us on Facebook, or follow us on Twitter and Instagram @Concordehotelsg, as we use these channels to update our fans with news and upcoming promotions.

Thank you once again for your feedback, and we look forward to welcoming you back!

Always at your service
Karl L. Muir
General Manager
Concorde Hotel Singapore

Beoordeeld op 17 juli 2014

Na het inchecken in de superlobby met zeer vriendelijk personeel, viel de kamer (op de 4e etage) wat tegen. Het balkon lag tussen de airco's en gaf uitzicht op een muur.
Het vragen om een nieuwe kamer werd meteen serieus genomen en binnen 10 minuten kregen we een suite! (Aangezien we maar voor 2 nachten verbleven was dit geen probleem).

Het ontbijt 's ochtends is heerlijk, naast het westerse ontbijt zijn er veel Aziatische (warme) happen te krijgen.

Het hotel ligt aan Orchard Road, nabij het metrostation waardoor vanuit hier de stad makkelijk te verkennen is.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 13 mei 2011

Zeer goed hotel. Wij verbleven hier met familie en kinderen en zouden hier zeker naartoe teruggaan. Midden in het centrum en zeer mooie en schone kamers. Alles perfect incl. ontbijt en mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2011