Beoordeeld op 15 juni 2016

Perfect hotel met alles in een hoog vaandel. De perfecte service begint bij binnenkomst van het hotel. De check-in procedure verloopt heel snel en we kregen iemand die onze taal ook sprak als persoonlijke assistent. We konden haar opbellen wanneer nodig (24/7!!!). Na naar de kamer te zijn gebracht met spullen die tijdens de check in al gebracht waren kregen we een kleine rondleiding in de suite en voor vragen.

Het schoonmaken gebeurt wanneer je niet in de kamer bent en heb daarom nooit last gehad van een schoonmaker in de kamer oid.
Een perfecte lobby met een medewerker die klaar staat om je te helpen voor het aanvragen van rondleidingen in de stad of tips wilt geven voor een goed restaurant.
Bij de check-out en vervoer naar de luchthaven werden we gevraagd om feedback te geven voor het hotel. Een goede manier om ook face to face te vragen aan gasten hoe het verblijf was. We vonden het ideaal en komen zeker nog een keer terug

Kamertip: Zicht op Marina Bay is perfect! Hoe hoger je zit hoe meer rust en minder last van gezinnen met kleine kinderen
Datum van verblijf: september 2015
RitzCarltonSingapore, Manager van The Ritz-Carlton, Millenia Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2016

Geachte jauke,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op Tripadvisor. Wij voelen ons gevleid door uw recensie en vooral uw lovende woorden over de service die u heeft ondervonden van onze “Ladies and Gentlemen”. Wij streven voor perfectie en het doet genoegen om te lezen dat u dat heeft ondervonden.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Ritz-Carlton, Millenia Singapore.

Met vriendelijke groeten,

Oscar Postma
Executive Assistant Manager, Rooms Division

Beoordeeld op 16 maart 2016 via mobiele applicatie

Ritz Carlton is een van mijn favoriete ketens, dit hotel is weer een uitblinker. We kregen een prachtige kamer met uitzicht over de Bay, een van de meest spectaculaire plekken van Singapore. Vriendelijk ontvangen. Bij het registreren zag men dat ik jarig was: taart op de kamer. Aanrader

Datum van verblijf: februari 2016
RitzCarltonSingapore, General Manager van The Ritz-Carlton, Millenia Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2016

Dear Bart d,

I'm glad we managed to help celebrate your birthday, and know that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back, and thank you for choosing The Ritz-Carlton, Millenia Singapore.

Warm regards,
Peter Mainguy
General Manager

Beoordeeld op 6 januari 2016

Op één jaar tijd is de Club van dit hotel sterk teruggelopen, zowel op het vlak van kwliteit van producten als op het vlak van service. Onwaarschijnlijk hoe de ingreep van een overnemer (Marriott) zich zo sterk laat voelen en het product meteen in een andere categorie duwt.

Kamertip: Zicht op de Marina Bay
Datum van verblijf: december 2015
RitzCarltonSingapore, Executive Assistant Manager, Rooms Division van The Ritz-Carlton, Millenia Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2016

Geachte Ignace D,

Dank u zeer voor het delen van uw waarnemingen tijdens uw verblijf in onze Club Lounge. Het is met enige verontrusting dat ik uw opmerkingen lees en het spijt me ten zeerste dat uw bezoek niet voldeed aan uw verwachtingen.
Zoals u zelf hebt ondervonden tijdens uw eerdere verbijven, is de gebruikelijke kwaliteit in onze Club van het hoogste niveau en dat is ook waar we het willen hebben. Ik kan u garanderen dat er geen enkele reden is om de kwaliteit van onze Club service en producten te verminderen, en integendeel we werken hard om de ervaringen van al onze gasten steeds te verbeteren. Ik neem uw opmerkingen dan ook op in een positieve geest, als een uitdaging om onze Club aanbiedingen te herzien en om samen met mijn collegas te onderzoeken waar we acties kunnen en moeten ondernemen om te voorkomen dat er een daling is in de kawiliteit.
Dank u nogmaals voor uw opmerkingen en ik hoop dat we in de toekomst de mogelijkheid zullen hebben om uw vertrouwen terug te winnen.

Met vriendelijke groeten,

Oscar Postma

Beoordeeld op 24 september 2015

Dit is nu een van de hotels waar je echt blij van wordt. Wij zijn naar dit hotel geweest met vrienden en hadden 2 kamers geboekt met Club Access. Nou daar was echt alles te krijgen, de beste champagne, prima wijnen en volop hapjes, De service in het hotel en club waren echt super. Wij zouden eigenlijk gaan uit eten, maar de eerste avond bleven ze hapjes voorzetten en het was er zo gezellig dat wij niet weg wilde. Prima uitzicht over de Marina Bay area. De volgende keer gaan we zeker weer terug

Kamertip: Marina Bay uitzicht is super, maar je kan het ook zien vanaf de lounge of de hal waar de lift uit komt
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 14 januari 2015

Onwaarschijnlijk mooi en goed hotel met een super club lounge. Alleen zonde dat dit hotel buiten het Ritz reward programma opstelt. Dit is de beste club lounge die we tot op heden meegemaakt hebben, zeker op het vlak van permanente beschikbaarheid.

Kamertip: Zeker club lounge nemen met bay zicht
Datum van verblijf: januari 2015