Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Groot hotel. Komen veel groepen naartoe.
Dit is een nadeel, waardoor er veel lawaaihinder is in je kamer, op de gang, ... . Tot 3 u 's morgens en begon al terug om 5 u 's morgens. Leg de groepen samen op een gang, zonder andere reizigers.
Het is jammer want voor de rest was alles in orde. Rust is toch een belangrijke zaak tijdens een vakantie en die hebben we hier niet gevonden.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Zo hoort een gast vrij hotel te zijn, service staat hier hoog in het vaandel. Zoals afgesproken was er een pick-up op het vliegveld van het hotel, net zo duur als een taxi.
Het hotel heeft mooie kamers die goed en schoon zijn. WiFi werkt hier prima dus al met al een goed hotel.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wederom een heerlijk 5* hotel van Aston. Goede service, heerlijk eten en super personeel. Na het uitchecken om 6.30 naar het vliegveld. Op de airport bleek onze vlucht 8 uur vertraging te hebben. Om 8.00 uur terug in het hotel kregen we onze kamer terug en mochten we tot 13.00 uur blijven. Goede lokatie alles goed te doen met de taxi (1 a 2 Euro)

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 september 2015

Dit hotel is gelegen aan een drukke straat in het centrum van Yogyakarta. Vanuit hier kan je makkelijk met een bus naar de Prambanan tempel. Het hotel is erg mooi en luxe. Ontbijt evenals diner is heerlijk en er is veel keuze. Hotelkamers zijn prima verzorgd en het hotel heeft een mooi buitenzwembad.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 maart 2015

Prachtig hotel met ruime luxe kamers tegen zeer redelijke prijzen. De standaard kamers zijn op zich al erg luxe. Er is een uitgebreid ontbijt buffet beschikbaar. 'S avonds is er veel bedrijvigheid aan de Malioboro ( winkelstraat). Dit is niet echt binnen loop afstand van het hotel, maar onze ervaring is dat de taxi's in Yogyakarta niet duur zijn.

Kamertip: Standaard kamers zijn luxe, hebben wifi en standaard ook een kluis.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner