“Top gegeten en de service was erg goed,”
Beoordeling van Amber

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Central
12 december 2018 beoordeeld

De wijnen aan de prijs maar dat isk vaak in HongKong.vooral als ze uit Europa moeten komen. Zou er wel weer naar toe gaan

Datum van bezoek: november 2018

26 oktober 2018 beoordeeld

Wij waren 4 dagen in Hong Kong en boekten Amber ruim van te voren.
Wij kozen een Puligny Montrachet 2011.
Deze wijn was over de top.
Compleet geel. De sommelier wilde de wijn decanteren want dan zou de wijn bijtrekken.
Wat een onzin.Wijn wordt niet beter als hij over de top is.
Wij hebben daarna de Gaia del Rey uit 2015 genomen aangezien die zeker goed zou zijn.Was ook wel een stukje duurder.
Daarna de gerechten keuze een 6 of 9 gangen diner.
Veel amuses, daarna het nog de 6 gangen die wij hadden gekozen.
Het hoofdgerecht duurde vreselijk lang bijna een uur gewacht en daarna de ober geroepen waar het gerecht bleef.Hij verontschuldigde zich en kwam met een wel erg slappe smoes .Het gerecht had niet de smaak zoals de chef, de Nederlander,Richard dat wilde en daardoor duurde het zolang.Maar we hadden een rood stukje hert en een stukje vis kimini, dat duurt toch niet meer dan een uur om het opnieuw klaar te maken.
Geen excuses niets . De chef kwam ook niet even zijn verontschuldigingen aanbieden wat wij wel verwacht hadden.
ook de airco stond knap laag en vele gasten kregen een dekentje om zo ook mijn echtgenote. Dus geen blote jurkjes aantrekken bij de restaurant.
Wij waren hier 22 oktober 2018. Jammer jammer.

Datum van bezoek: oktober 2018
18 augustus 2018 beoordeeld

De inrichting is vrij ongezellig. Amberkleurig inderdaad, saai. Geen enkel uitzicht. Een paar weken geleden waren we bij de Librije, dat was werkelijk subliem. Perfecte gerechten, volledig in balans. 3 sterren meer dan waard.
Bepaald anders was het helaas bij Amber, toch 2 michelinsterren. Het eten viel erg tegen. Zo kregen we een rivierkreeftenmousse, dat leek wel een salade van Johma. Volstrekt fantasieloos. De oesters met appel waren niets bijzonders, oester met plakjes appel. Vervolgens verheugden we ons op de artisjok. Dit waren flinterdunne rolletjes artisjokhart, heel lekker, maar volledig platgeslagen door de veel te sterke dressing. Ambers michelinsterren kan ik niet goed plaatsen, maar misschien troffen wij een slechte dag van de chef. De bediening was stijfjes, men fluisterde zelfs af en toe.
Dan de prijzen: absurd. Dezelfde wijn die ik in Frankrijk koop voor 10 euro kostte hier 225 euro. Bizar. De Librije is deze prijzen waard, maar Amber beslist niet.

Datum van bezoek: augustus 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel voor lunch breakfeast diner mooi uitzicht zeer vriendelijke mensen goed en vakkundig personeel van daaruit verschillende tours te organiseren en winkels te bezoeken dmv taxi's en bezienswaardigheden

Datum van bezoek: april 2017
12 februari 2018 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring, alles tot op de puntjes verzorgd en heel hoog niveau. De bediening, het eten, de ambiance van het restaurant, allemaal fantastisch! Echt genoten, in mijn top 3 beste bezochte restaurants!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Amber bekeken, bekeken ook

In Amber geweest? Deel je ervaringen!