“Nice atmosphere, great food ”
Beoordeling van Scarlett Café & Wine Bar

Geclassificeerd als nr. 4 van 13.928 Restaurants in Hongkong
Wijk: Tsim Sha Tsui
Wijk: Tsim Sha Tsui
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek voor casual dinner als je toch even niet uit bent op local food.
Goede wijnkeuze !
Leuk teras ook!
Prijs kwaliteit helemaal prima!!

Datum van bezoek: oktober 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant viel ons flink tegen na alle positieve recensies. Muziek stond heel hard (alsof we in een disco waren), ze hadden vier gerechten niet, die op de kaart stonden. Verkeerde bijgerecht werd geleverd. Nieuwe bijgerecht werd geleverd nadat we het eten op hadden. Wijn besteld, werd niet geleverd. Eten was niet heel warm. We kregen het gevoel dat we uit het restaurant werden geveegd, stoelen werden opgestapeld (terwijl ze nog een uur open waren). Je proeft dat de kok kan koken, maar prijs is naar verhouding veel te hoog naar kwaliteit/service. Kortom geen aanrader. Ze hebben overigens wel een leuke verrassing op zondag aan het einde.

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na 3 weken reizen door China en Hong Kong een kaasplank op. Ohhh die was super goed! En Lisa de serveerster was zo lief! Ze is erg behulpzaam en spreekt goed Engels! Eigenlijk alleen maar lof over dit restaurant. Jammer dat er 1 man rondloopt die zich zeer verheven voelt en dit ook uit. Hij loopt gewoon weg terwijl je iets zegt en kijkt door je heen. Dus los van hem... een grote aanrader!

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijk gegeten. Het personeel is ook ook ontzettend vriendelijk vooral Liza. Helaas staat er wel als een soort directeur (een franse man?) met een attitude binnen waar je u tegen zegt. Niet vriendelijk tegen personeel of klant. Loopt weg als je wat vraagt/verteld. Zeer bijzonder en doet af aan de kwaliteit van het restaurant. Maar nogmaals het eten is er heerlijk!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor kwamen we hier terecht. Eerst smiddags voor een lekker glas wijn en ook savonds daar gegeten. Lekker druk, geweldig vriendelijk personeel dat het je helemaal naar de zin maakt. Echt een aanrader

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Scarlett Café & Wine Bar bekeken, bekeken ook

In Scarlett Café & Wine Bar geweest? Deel je ervaringen!