“Gek op vlees”

Geclassificeerd als nr. 9 van 13.928 Restaurants in Hongkong
Keukens: Steakhouse
Wijk: Central
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben gek op vlees en zat hier meer dan goed. Super lekker vlees, vers gegrild en veel keuze. Echt een aanrader. Personeel zeer vriendelijk en geven het gevoel dat ze er echt voor jou zijn. Manager mag wel iets aan zijn baard doen maar verder super klantvriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
DiningConceptsHK, Guest Relations Manager van Braza Churrascaria Brazilian Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Thank you for sharing your comments on Braza. We are happy that you enjoyed the varied selection of meat. We are glad we could serve you in the best way possible. We hope to see you again in the future! Cheers!

15 maart 2019 beoordeeld

Dit is een leuk concept, veel verschillende soorten vlees, elke keer komen ze weer langs met een pin met ander vlees, heerlijk, ook goede saladebar,
Kortom genieten voor weinig geld en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2019

Thank you for sharing your comments on Braza. We are happy that you liked our Brazilian vibe and the selection of meat. We are glad we could serve you in the best way possible. We hope to see you again in the future! Cheers!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en op onze speciale wensen ingegaan.
Goede porties en vers.
Lion fisch en kleine steak voor de kleine eter allemaal geen probleem.
Leuke bediening en erg gastvrij.
Prima maar helaas op zondag dicht.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

na wat zoeken vonden wij het restaurant op de bovenverdieping in het uitgaansgebied waar het erg druk was vanwege Halloween feest.
De menu kaart had maar 1 keuze en dat was een menu met lopend buffet waarbij er aan tafel steeds vlees op spiesen werd gepresenteerd.
Het eten was heerlijk en natuurlijk ruim voldoende.
Wij vonden het wat rumoerig qua geluid doordat de aanwezige gasten nogal luidruchtig waren maar wij zijn natuurlijk wat ouder dan de andere gasten
Al met al perfect gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2017
GuestRelationsHK, Guest Relations Manager van Braza Churrascaria Brazilian Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Dear Peter v,

Many thanks for your comments regarding your recent experience at Braza! Our team is pleased to know that you had an enjoyable time with the food. Your reviews are extremely valuable to us as they allow us to constantly enhance our overall quality. We greatly look forward to welcoming you back in the near future!

Regards.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Buffet en Veel soorten vlees welke worden geserveerd aan tafel. Ook lekkere wijn voor bij het vlees! JASPER bedankt voor de geslaagde avond waarbij wij de laatste waren in het restaurant.! Tot gauw

Datum van bezoek: juli 2017
GuestRelationsHK, Guest Relations Manager van Braza Churrascaria Brazilian Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Dear agtrips123,

Many thanks for the five star rating. We are extremely delighted to learn that you enjoyed our food so much. We are also very pleased to learn that you enjoyed our wine selection, and will personally pass the compliments on to Jasper for his attentive service. We look forward to welcoming you back in the near future! Regards.

Reizigers die Braza Churrascaria Brazilian Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Braza Churrascaria Brazilian Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!