Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hongkong
vanaf 20,91 US$
vanaf 56,46 US$
vanaf 142,98 US$
vanaf 38,42 US$
Beoordeeld op 4 april 2018

Nu je toch al de Boeddha bezocht hebt is het een kleine moeite even door te lopen en dir klooster even in te kunnen kijken en een glimp op te vangen van de 10.000 boeddha,s die hiet staan. Van groot tot klein en zelfs op de wanden van het klooster staan ze afgebeeld

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018

De gouden buddha's mogen wel een opknapbeurt krijgen. Je loopt naar boven tussen deze buddha's Dat is dan wel heel bijzonder en als je boven bent is er een prachtige tempel. De wandeling naar boven zeker waard.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 21 februari 2018 via mobiele applicatie

Als je zakelijk in Hong Kong bent en je hebt wat vrije tijd dan is deze religieuze toeristische plek een must see! Vanaf Kowloon in 20 minuten met de taxi bereikbaar en dan bij aankomst beginnen aan de stevige klim omhoog langs de vele verschillende buddhas. Zeer indrukwekkend en boven op de top verschillende tempels met wederom buddhas. Er is ook een klein restaurant met diverse vegetarische kleine gerechten en er is een giftshop. Deze toeristische plek is gratis.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 14 december 2017

Echt een must om te zien!!! Wij zijn met de metro gegaan echt makkelijk om overal te komen.
Uitstappen op Sha Tin daar neem je uitgang A1en houd je een beetje links aan met de menigte mee (je loopt de ramp af langs een pleintje). Hier zie je een voetbalveldje waar je links langs kan. Volg het pad naar boven en je ziet vanzelf de borden.
Het is een andere route dan de meesten je zullen vertellen maar met deze route waren we achteraf erg blij. De bekende stijle helling met alle Buddhas hadden we nu naar beneden ipv naar boven. Wij waren er rond een uurtje of half 2 het was toen erg rustig.
Tip neem water mee op warme dagen!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 21 november 2017

Ten Thousand Buddhas Monastery moet je zien! Het is een aardig klim omhoog met +30 garden maar zoveel buddha's bij elkaar zijn wel uniek.

Datum van activiteit: september 2017