Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hongkong
vanaf 20,91 US$
vanaf 27,44 US$
vanaf 23,00 US$
vanaf 56,44 US$
Beoordeeld op 14 december 2017

Echt een must om te zien!!! Wij zijn met de metro gegaan echt makkelijk om overal te komen.
Uitstappen op Sha Tin daar neem je uitgang A1en houd je een beetje links aan met de menigte mee (je loopt de ramp af langs een pleintje). Hier zie je een voetbalveldje waar je links langs kan. Volg het pad naar boven en je ziet vanzelf de borden.
Het is een andere route dan de meesten je zullen vertellen maar met deze route waren we achteraf erg blij. De bekende stijle helling met alle Buddhas hadden we nu naar beneden ipv naar boven. Wij waren er rond een uurtje of half 2 het was toen erg rustig.
Tip neem water mee op warme dagen!

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 21 november 2017

Ten Thousand Buddhas Monastery moet je zien! Het is een aardig klim omhoog met +30 garden maar zoveel buddha's bij elkaar zijn wel uniek.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 17 november 2017

Vanaf MTR station Sha Tin is het even zoeken en ongeveer 5 minuten wandelen naar het pad omhoog dat niet met grote borden aangegeven staat. Vanaf het moment dat je de eerste Buddhas ziet is het 1 groot prachtig kleurenpallet. Vergeet niet als je boven bent naar een nog iets hoger gelegen niveau te gaan waar o.a. prachtige natuurstenen beelden staan (zie foto's). Een topattractie voor de liefhebber!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 22 september 2017

Echt een unieke ervaring. De ingang is wel moeilijk te vinden, ook wordt er gewaarschuwd voor nep monniken maar ik heb er geen gezien.

Al vanaf het begin staat het pad naar boven vol met boeddha's. Gelukkig was het niet zo druk maar wel heel warm, dus het is nogal een klim. Als je boven bent, gaat het nog een paar etappes naar boven.

Wel enorm indrukwekkend om te zien.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goed te doen vanuit de metro.
Trap met aan beide kanten gouden boeddha beelden. Boven aan ook nog een tempel. Beklimming was niet zwaar maar door hoge temperaturen en een vochtige lucht was het wel zweten geblazen. Must do voor als je in hong kong bent

Datum van activiteit: augustus 2017