Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.534)
Beoordelingen filteren
1.534 resultaten
Waardering van reizigers
614
675
184
44
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
614
675
184
44
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.534 beoordelingen
Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Mooie ruime kamers die er heel verzorgd en netjes uitzien. Gratis smartphone voor lokaal bellen en data gebruik. Heel hoed ontbijt. Niet groot maar hele goede kwaliteit.
Echt een aanrader dit hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Bedank peter d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 november 2017

De kamers van dit hotel zijn ok en heeft goede bedden. De badkamer is betrekkelijk oubollig. De fitness is piepklein en ontneemt alle goesting om te fitnessen. De keuze bij het ontbijt is zeer beperkt. Goede ligging, centraal in Wan chai.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Bernard0808
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geohkwh, Manager van Kew Green Hotel Wanchai Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017
Google-vertaling

Dear Tripsdvisor member – Bernard0808

We are pleased to hear that you find our location to your liking and thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel.

In regard to the gym facilities, owing to the space limitation, the gym could only provide four essential machines for use. However, we chose some brand name equipment in order to enhance guests’ workout experience.

For the breakfast, we are sorry to hear that our continental breakfast was not up to your expectation. However, we would be reviewing the varieties of breakfast choices and qualities to make appropriate measures for the betterment whichever is possible.

We are hopeful that this would not hinder your intentions to return as we would like to have the opportunity to witness our improvement on these matters and welcome you back in the future.

Should any further comments or assistance be required, please feel free to let us know at geo.hkwh@kewgreenhotel.com, we will be most glad to be of help.

Sincerely,
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Perfecte locatie (als je geen ontbijt neemt, heb je op loopafstand verschillende leuke plekken).
Gratis telefoon is top, kun je meenemen in de stad en heb je als wifi hotspot voor internet en google maps.
Wij hadden een familie kamer geboekt en die is erg ruim voor Hong Kong begrippen, een aanrader als je met kleine kinderen reist. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De airco maakt wel erg veel geluid, wat minder prettig is als je wilt slapen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank Daniel K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geohkwh, Manager van Kew Green Hotel Wanchai Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Tripadvisor member – Daniel K,

We would like to thank you for taking the time to share your kind thoughts on Tripadvisor regarding your recent visit.

It is our great pleasure to have you stay with us. Your kind words would definitely be creating an enormous momentum to strive further for quality service beyond guest expectation. We are glad to hear that the location of the hotel as well as the Handyphone served to your convenience during your stay.

In regard to the air conditioner noise issue, please accept our sincerest apologies with the unpleasant experience you had during your last visit. Your valuable feedback is of utmost importance to us. We treat your comment with high priority provided that immediate measures will be dealt to concerned parties for further rectification. Our sincere intention is to provide only the highest quality of service and hospitality; we truly regret to learn about your experience which led to this unpleasant circumstance.

We are hopeful that this would not hinder your intentions to return, we would be looking forward to your future stay as we would like to have the opportunity to make your stay much more pleasant than the previous one.

Should any comments or assistance be required, please do not hesitate to let us know and contact us directly at geo.hkwh@kewgreenhotel.com , we would be most glad to be of help.

Sincerely,
Assistant Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heb 6 nachten verbleven in dit hotel in augustus 2017. Vanuit de luchthaven hebben we de airway express naar honk kong station gepakt vandaar de gratis pendelbus. Route 1 uitstapplaats 8 ligt dicht bij het hotel. Een taxi vanaf hong kong station is ook een optie. De ruimtes in het hotel ogen kleiner dan op de foto. Kamer was aan de kleine kant en we hoorde onze laatste nacht veel dichtklappende deuren van onze buren. De lobby bar van het hotel was ondanks de happy hour erg leeg. Tegenover het hotel en bij het hotel om de hoek liggen meteen twee kleine supermarkten. De dichtstbijzijnde pinautomaat is op nog geen 5 minuten lopen. Verder zitten er in de buurt veel pubs, stripclubs restaurants en winkeltjes. De metro ligt op 5 a 10 minuten lopen en verbind je erg goed met de rest van de stad

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank roelk962
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
geohkwh, Manager van Kew Green Hotel Wanchai Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Tripadvisor Member – Roel K

First and foremost, we would like to thank you for taking the time to share your thoughts on Tripadvisor regarding your recent visit.

Our sincere intention is to provide only the highest quality of service and hospitality; we truly regret to learn about your experience which led to this impression.

We are glad to hear that the location of the hotel served to your convenience during your stay. Different room categories vary in size; we have rooms in larger scale with different layouts namely Executive room, Executive Studio and Executive Suites that may cater different needs and budgets. All these come with considerable room space, enhanced in-room facilities and amenities that will make your stay even more comfortable.

We are hopeful that this would not hinder your intentions to return as we would like to have the opportunity to witness our improvement on these matters and welcome you back in the future.

Should any further comments or assistance be required, please feel free to let us know at geo.hkwh@kewgreenkhotel.com, we will be most glad to be of help.

Sincerely,
Assistant Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hotelkamer is schoon. Alles is aanwezig en de kamer ziet er goed uit. Badkamer voldoet en, niet onbelangrijk, is ook schoon. Vanuit het hotel zijn verschillende attracties goed te bereiken. Openbaar vervoer is in de nabijheid en medewerkers zijn erg behulpzaam. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben hier exclusief ontbijt geboekt, daar wij het leuk vinden om in de buurt naar restaurantjes met lokaal ontbijt te zoeken. Er is veel te vinden in de omgeving van het hotel. Wij waren tevreden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Mariekekaay
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DGM H, Manager van Kew Green Hotel Wanchai Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Tripadvisor member – Mariekekaay

We are pleased to hear that you find our location as well as cleanliness of the room to your liking. On your next visit, we are happy to share with you a sample itinerary that will help you maximize your stay in the area.

We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Should there be any assistance or service required, please feel free to contact us at geo.hkwh@metroparkhotels.com

Best Regards,
Lifestyle Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken