Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Het was een heerlijk verblijf in Hongkong. Het hotel heeft mooie kamers, kijk alleen uit dat je niet te laag zit want dan heb je geen uitzicht. Personeel is behulpzaam en lost problemen snel op. Wij kregen snel een nieuwe kamer met uitzicht. Je kunt het beste zo hoog mogelijk zitten ivm het uitzicht en het geluid van buiten. Op loop afstand veel winkels, prima. Prijs kwaliteit is goed vergeleken met andere hotels. De gym is klein maar prima om te sporten

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 27 januari 2016

Snelle check-in bij hulpvaardige, vriendelijke baliemedewerkers. Ruime gerenoveerde kamer met comfortabele bedden en mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten. We zaten op de tiende verdieping en ondanks dat ze nog bezig zijn met renoveren hadden we er geen last van. Ligging tussen twee metrostations in, met ieder een leuke drukke winkelwijk met restaurantjes. Vanaf Hong Kong Centraal gaat een gratis shuttlebus maar erg onduidelijk wanneer hij vertrekt, meestal één keer per uur.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooier uitzicht.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 25 september 2015 via mobiele applicatie

Voor Hong Kong prijzen is dit een goed hotel. Op basis van prijs/kwaliteit mogelijk wat aan de dure kant.

De kamer ziet er goed uit, uiteraard zoals zo vaak lijkt het op de foto's wel mooier dan het is.

Tegenover het hotel een tramstation die je voor een zeer voordelig prijsje naar de stad brengt, en nog leuk ook! Tevens heeft het hotel shuttleservice gratis naar airportexpress of de stad!

Kortom, wellicht kun je meer krijgen voor het zelfde geld, maar zeker geen slecht verblijf gehad. De lobby werd verbouwd dus er was geen gezellige plek om even te zitten.

Enige minpuntje; er werd 50 euro voor de keycard als borg gereserveerd. Na enkele dagen was de reservering nog niet van mijn Card verwijderd. Ik heb toen netjes een mail gestuurd met de vraag dit te verwijderen, opvallend genoeg hier nooit een reactie op gekregen (2 mails gestuurd). Voor ons verblijf ook mailcontact gehad, toen binnen enkele uren een reactie.... Kortom; adequate service voor toekomstige klanten, reeds uitgecheckt? Geen reactie!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 3 mei 2015

Snelle check-in, ruime lobby, eerste indruk positief. Ruime kamer, comfortabel bed, goed uitgeruste maar wat kleine badkamer. Goede gratis wifi verbinding, centrale locatie in Wan Chai met in de buurt vele, vele winkeltjes, malls, eetgelegenheden en vertier.

Kamertip: Volgens mij is een hoge etage aan te raden. Ik zat op de 6e en het buitenlawaai was niet storend.
Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2014 via mobiele applicatie

Hotel receptiemedewerker ( haar naam was Zoe ) was een beetje arrogant en niet behulpzaam tijdens ons incheck en de duty manager mr.louis chan was erg behulpzaam en vriendelijk.
Hotel kamer was netjes, alleen niet volgens de afspraak omdat tijdens ons reservatie was beloofd met mooi uitzicht naar de happy valley maar helaas was dat niet het geval.
Locatie was wel ok en gelukkig had de hotel gratis shuttle service naar causeway bay om direct verbindingen te maken met de metro lijn.

Datum van verblijf: augustus 2014