Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Kamers zijn alleen erg klein. Ventilatie van de badkamer is niet erg goed waardoor de slaapkamer muf gaat ruiken.

Bedden zijn hard en aan de kleine kant en de airco blaast op zijn laagste stand veel ste hard voor zo’n kleine kamer.

Datum van verblijf: mei 2018
IBIS H, General Manager van Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Geachte Sel M,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback over je recente verblijf bij ons te delen en ik ben blij om te lezen dat je de locatie van ons hotel leuk vindt en vindt ons hotel waar voor je geld.

Ons ongeëvenaarde kamerinterieur heeft een plafond van 3 meter hoog, grote erkerramen en houten vloeren die optimaal gebruik maken van de functionaliteit en praktische bruikbaarheid van de kamer om ruimte en huiselijke ervaringen te creëren voor onze gasten. Ik kan u voorstellen dat als u een ruimere kamer wilt, er studio-kamers beschikbaar zijn van 25 m² die beter bij u passen voor uw volgende verblijf.

We raden u aan ervoor te zorgen dat uw airconditioner is ingesteld met een ventilatormodus die uw kamer ventileert en helpt de vochtigheid in de kamer te verlagen, maar het spijt me dat dit uw verblijf met ons heeft beïnvloed.

Ik heb onze hoofdingenieur ook gevraagd om de airconditioning te controleren om ervoor te zorgen dat deze goed werkt en nogmaals, mijn excuses dat dit niet is verholpen tijdens uw verblijf.
Ik begrijp dat sommige mensen onze bedden aan de harde kant vinden, maar we bieden wel extra toppers aan om het bed zachter te maken voor onze gasten.

Mocht u ons op een later tijdstip kunnen bezoeken, laat het ons weten zodat we accommodatie voor u en ons allemaal kunnen reserveren. Ik hoop dat uw reis naar huis aangenaam is geweest, en het zal niet lang duren voordat u terug bent met ons voor nog een bezoek.

Vriendelijke groeten,
Simone Hansen
Algemeen directeur

Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Kamer met zeezicht is zeer goed aan te raden. Dag en nacht zicht is zeer aangenaam. Simpele kamers, maar ok. Schoonmaak laat soms wat te wensen over. Ligging perfect. Je loopt in 20 minuten naar Central en dan kom je veel goede restaurants en bars tegen. De terminal van de boot naar Macau ligt om de hoek, dat is ideaal. Goede aanrader prijs kwaliteit voor Hong Kong.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2016

Prima uitvalsbasis op het eiland voor zowel zakelijk als privé. Vrij nieuw (2012). Nette standaard kamers. Niet ruim, wel voldoende. Er is een geintegreerd bureau om wat te kunnen werken en gratis Wi-Fi. Kleine, maar complete badkamer.

Bij aankomst in HK is mijn aanrader om de MTR trein te nemen naar HK Central en vandaar een taxi (+/- HK $ 36.00, US $ 5.00) naar het hotel en zo niet te slepen met je koffer. Veder kun je dan gewoon de 'Ding Ding' (tram) gebruiken om je te verplaatsen (er is ook een halte op Des Voeux Road voor HK Central).

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 mei 2016

De kamers waren zeker voor Hong Kong van behoorlijk formaat met prima bedden en alle normaal gangbare voorzieningen waren aaanwezig. Handig was het kluisje op de kamer zodat je niet je tickets, geld, creditcard, etc. steeds overal mee naar toe moet nemen.

Het hotel ligt centraal als een oase van nieuwbouw te midden van allerlei gebouwen van deels bedenkelijke leeftijd en staat van onderhoud (zoals een groot deel van Hong Kong).. De metro is op ongeveer 5 minuten lopen en de tram stopt vrijwel voor de deur. Eten, drinken en winkelen kan op loopafstand.

Er is een uitgebreid ontbijtbuffet met een mix van chinese en westerse (engelse) gerechten. Verder is er beneden een Starbucks en een restaurant (waar ik niet geweest ben, dus geen mening daarover).

Het hotel is erg hoog en dat betekent een prachtig uitzicht over Hong Kong (sommige mensen waren daar lyrisch over). Alleen voor wie hoogtevrees heeft zoals ik is het minder geschikt. Dankzij de zeer behulpzame dame van de receptie kreeg ik een kamer op de laagste mogelijke vloer en dat was nog op de 8ste verdieping.

De receptie en de verder service waren van goede kwaliteit.

Kamertip: Wie geen hoogtevrees heeft is een kamer op een hoge verdieping met uitzicht over de baai aan te bevelen.
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 januari 2016

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com