TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hongkong
vanaf 17,50 US$
vanaf 100,82 US$
vanaf 56,57 US$
vanaf 27,50 US$
Beoordeeld op 14 augustus 2018

De eerste dag zijn we hier heen gegaan en het heeft ons de hele reis een kader gegeven om dingen te plaatsen. Lunchen in het restaurant van het museum is een aanrader; de bediening bestaat uit mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, a social project, zeggen ze in HK. Dat maakte de beleving extra mooi.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Het is een museum waar je letterlijk door de tijd door Hong Kong loopt. Wij zijn hier naartoe gekomen om de ochtend te vullen. Het is leuker dan ik dacht. Achteraf had ik graag de andere filmpjes willen zien en rustiger door het museum willen lopen.

Erg leuk museum!

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 23 december 2017 via mobiele applicatie

Prachtig museum over de geschiedenis van Hong Kong. Geeft e.e.a. op een indrukwekkende manier weer vanaf de “oertijd” tot nu toe. Geeft veel inzicht in de leefwijze van de huidige stad. Beslist doen voordat je de stad verder gaat bezoeken. Entreeprijs is niet veel en ‘s woensdags is het gratis. Je kunt hoe met gemak een dag doorbrengen.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 27 oktober 2017

Boeiend en interessant om begrip en inzicht te krijgen in deze prachtige samenleving en zijn tradities.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

De expositie is gratis toegankelijk en geeft een goed beeld van de historie van de stad. Het is verdeeld over verschillende tijdperken waarvan wij zijn ingestapt bij de folklore om vervolgens de tijdlijn tm huidige Hong Kong te volgen. Leuke expositie en zeker een aanrader voor mensen met kinderen.

Datum van activiteit: september 2017