Beoordeeld op 30 juli 2019

voor ons vakantie hebben we eerst 2 nachten geboekt bij Royal Plaza Hotel, bij aankomst kreeg te horen dat onze kind (6j oud) moet betalen voor z'n ontbijt omdat hij niet inbegrepen is. ik heb de voucher laten zien dat we een kamer voor 4 personen met inclusief ontbijt geboekt hebben. Jason Kwok (Front Desk Supervisor) zag het en ging meteen bellen met Agoda. hij was uren aan de lijn met Agoda en Booking.com (dit heeft te maken dat Agoda via Booking.com boekt?) uiteindelijk had Booking.com ingestemd dat onze kind mag op hun kosten ontbijten.
door deze services van Jason had ik besloten om extra 4 nachten erbij te boeken als we terug zijn vanuit Macau. Alleen ik had verkeer datum gekozen, ipv Juli had ik Augustus gekozen. Minnie heeft mij geholpen zodat ik naar Agoda kan bellen met hun telefoon.
samengevat. we zijn super te vreden met Royal Plaza Hotel, kamers zijn mooi en schoon, locatie is naast MOKO winkelcentrum en MTR Mongkong east.
Deze 5 rating gaat speciaal naar Jason en Minnie.

Datum van verblijf: juli 2019
eBusiness_Team, General Manager van Royal Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear Scenic778527

We are very glad you enjoyed your stay with us at Royal Plaza Hotel. We love what we do, and I will be sure to pass on your compliments to our staff. We hope we have the opportunity to look after you again very soon!

Please feel free to let me know personally if you are coming again, or if any friends would like accommodation assistance.

Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Locatie heel goed, ligt in het drukke centrum en aangrenzend bij een mall met heerlijk Foodcourt. Schone kamer met goede bedden. Bad en douche prima. Ontbijt niet in hotel geboekt, maar zag er heel uitgebreid uit. Receptie personeel mocht vriendelijker.

Datum van verblijf: juni 2019
eBusiness_Team, General Manager van Royal Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Dear marciajtc

Many thanks for your excellent review! It is great to know that you enjoyed all aspects of Royal Plaza Hotel. We hope to see you again soon, and please do not hesitate to let me know if I can be of any assistance with your future stays.

Kind regards

Beoordeeld op 22 november 2018

Vier nachten verbleven in een Royal Club deluxe kamer op de 18e verdieping. Ruime en rustige kamer en badkamer en elke dag twee flesjes water.
Prima ontbijt in de Club Lounge, veel minder massaal dan in La Scala. Afternoon tea met heerlijke kleine zoetig- en hartigheden van 15.00 - 17.00 uur en hapjes en drankjes van 19.00 tot 20.30 uur, maakten het extra speciaal.
Lekker zwembad met ligbedden en een bubbelbad.Ligging heel centraal t.o.v. metro en winkelcentrum Moko. Aanrader!

Kamertip: Royal Club Deluxe kamer biedt vele extra's
Datum van verblijf: november 2018
eBusiness_Team, General Manager van Royal Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Dear gerymolenaar

Thank you for sharing your impressions with us following your recent stay at Royal Plaza Hotel. We are delighted that overall you were pleased with the location and that you were happy with the guest room.

We look forward to welcoming you to Royal Plaza Hotel again in the near future.

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Goede service, Klant vriendelijk, locatie zeer goed. Gelegen boven een grote winkel centrum moko en ze hebben tevens een food court!! Heel kleding winkels als je van shoppen hou. Taxi stoppen bij de hotel. Zeer aan te raden! Tot volgend jaar.

Datum van verblijf: september 2018
eBusiness_Team, General Manager van Royal Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Jason D

Thank you very much for your wonderful review of your time at Royal Plaza Hotel. We really appreciate hearing guests’ feedback and are thrilled you enjoyed your stay with us. We hope you will be back at Royal Plaza Hotel in Hong Kong in the not so distant future.

Please do not hesitate to let me know if you are coming again, or if any friends would like accommodation assistance.

Beoordeeld op 4 februari 2018

Wij hebben genoten van ons verblijf in het prachtige Royal Plaza Hotel Kowloon in Hongkong. De locatie was uitstekend: metro op loopafstand, vlakbij het levendige Mongkok en direct toegang vanuit het hotel tot mooie shopping mall Moko. De luxe kamer was ruim, brandschoon en van alle gemakken voorzien. De service in het Royal Plaza Hotel is onovertroffen. Geweldig hotel waar we absoluut terugkomen als we in Hongkong zijn.

Datum van verblijf: januari 2018
eBusiness_Team, General Manager van Royal Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Dear Josephadus

Kind regards