Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel als onderdeel van een groepsreis. Niet al te grote hotelkamers, met prima douche en je kan ook zelf thee of koffie zetten. Er is ook een kleine koelkast aanwezig. Verschillende mensen klaagden over vocht op de kamer en klamme bedden. Waarschijnlijk komt dat door de airco.
We hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice. Tegenover het hotel is bakker. Er zijn er 2 naast elkaar, waarvan 1 minder zoet dan de ander. Heerlijke lekkernijen.
In het hotelcomplex allerlei restaurants van goede kwaliteit. In de kelder hebben we bij het thaise restaurant gegeten, prima kwaliteit. Helemaal onderin een grote supermarkt. Geld gewisseld hebben we buiten het hotel bij een onogelijk klein kantoortje. Vanuit het het hotel linksaf en dan bij kruising schuin aan de overkant.
In het hotel is een ATM op de groundfloor. Onze ervaring is dat je alleen met Hong Kong dollar kan betalen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Manager_PH, Manager van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dear R967JGerikh,

Thank you very much for choosing Panda Hotel and for the time you spent to review your overall stay. We have shared your valuable feedback with concerned departments for further improvements.

We look forward to welcoming you back for another memorable stay!

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gelegen in Tsuan Wan, 20 min met de metro vanaf de stad kowloon etc. Met de central line. Locatie is prima, genoeg te koop en te eten hier.

Wij hebben hier verbleven vanaf 19 juli 2019 tot met 1 augustus 2019. Kamer gehad op de 17e voor 2 personen en daarna een 3 persoonskamer op de 23e verdieping. Kosten €1600,- zonder ontbijt of andere maaltijden.

Hotel is netjes, niet super luxe vergeleken wat je in NL krijgt voor rond de €160,- per kamer. Zwembad, sauna, stoombad en sportschool beschikbaar. Vanaf 7-7 is het zwembad open en de rest is open tot 23.00 uur.

Schoonmaakster van de 23e is heel vriendelijk en gezellig om mee te kletsen, Wicha NG. Zij verleend ook goede service! Haar vervanger op zondag 28 juli heeft het fantastisch gedaan wat betreft haar werkzaamheden. Schoenen netjes opgeruimd en de toiletartikelen heel netjes opgeruimd (zie foto). Onze complimenten voor deze dame, waarvan we de naam niet weten.

Aanrader voor in HK. Goed te bereiken, top shuttle bus service van hotel naar t centrum. Tevens wasmachines en drogers beschikbaar op de 11e verdieping voor 25HKD per machine.

Datum van verblijf: augustus 2019
Manager_PH, Manager van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear KookSooph,

On behalf of the entire team, thank you for the excellent review! Guest satisfaction is our first priority and we are pleased to know that you had an enjoyable experience during your stay!

We look forward to welcoming you back for another memorable stay!

Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het Panda-hotel ligt op loopafstand van de metro en het hotel biedt een shuttelbus-service downtown. Winkels en supermarkt zijn op de begane grond aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en betaalbaar. Kamer zijn rustig en voorzien van goede bedden. Bij vroege check-out en late vlucht bieden ze prima courtesy opfrisruimte.

Datum van verblijf: mei 2018
Simon T, Director of Rooms van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Dear 433ellenv,

Thank you for taking the time to write us a great review! Your compliment on hotel convenience, service and breakfast is very much appreciated. Once again thank you for staying with Panda Hotel and we look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards,

Simon Tung
Director of Rooms

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Een zeer groot en daardoor erg onpersoonlijk hotel
Prima bedden en ligging
Heerlijk zwembad en fitness
Mooie plek als uitvalsbasis voor hongkong
De lobby van het hotel is op de 3 etage van het winkelcentrum.

Datum van verblijf: mei 2018
Simon T, Director of Rooms van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Dear Stella G,

On behalf of the entire team, thank you for the excellent review and the kind praise! We are delighted to know how much you enjoyed your stay with us.Truly there is nothing more rewarding than hearing our guests had a wonderful experience at Panda Hotel. Your valuable feedback, on particularly room environment, has always taken into consideration by our concerned teams seriously. We believe that it is through feedback from yours that we take it positively to improve ourselves further. Our top priority is always to provide truly enjoyable experience to our guests. Once again, thank you for your visit and we look forward to the pleasure of welcoming you again soon. Have a nice day!

Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Na een vlucht met de nodige vertraging zijn we met de rode taxi naar het hotel gebracht (rond 220 Hk$).
Ik had (zonder dat ik het wist, gekeken naar goedkoop+ ontbijt) een kamer geboekt op de business verdieping. Dat hield in, kamer op ena hoogste verdieping, een lounge, buffet op hoogste verdieping en nog vele andere privileges.
Kamer zag er goed uit, badkamer net iets te klein voor ons als lange Hollanders, goed uitzicht, prima ontbijt. Het was wel koud op de kamers, verwarming kennen ze niet.
Het personeel is vriendelijk en geïnteresseerd.
Al met al prima hotel voor een stop-over in hong kong

Datum van verblijf: december 2017