TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het Panda-hotel ligt op loopafstand van de metro en het hotel biedt een shuttelbus-service downtown. Winkels en supermarkt zijn op de begane grond aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en betaalbaar. Kamer zijn rustig en voorzien van goede bedden. Bij vroege check-out en late vlucht bieden ze prima courtesy opfrisruimte.

Datum van verblijf: mei 2018
Simon T, Director of Rooms van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Dear 433ellenv,

Thank you for taking the time to write us a great review! Your compliment on hotel convenience, service and breakfast is very much appreciated. Once again thank you for staying with Panda Hotel and we look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards,

Simon Tung
Director of Rooms

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Een zeer groot en daardoor erg onpersoonlijk hotel
Prima bedden en ligging
Heerlijk zwembad en fitness
Mooie plek als uitvalsbasis voor hongkong
De lobby van het hotel is op de 3 etage van het winkelcentrum.

Datum van verblijf: mei 2018
Simon T, Director of Rooms van Panda Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Dear Stella G,

On behalf of the entire team, thank you for the excellent review and the kind praise! We are delighted to know how much you enjoyed your stay with us.Truly there is nothing more rewarding than hearing our guests had a wonderful experience at Panda Hotel. Your valuable feedback, on particularly room environment, has always taken into consideration by our concerned teams seriously. We believe that it is through feedback from yours that we take it positively to improve ourselves further. Our top priority is always to provide truly enjoyable experience to our guests. Once again, thank you for your visit and we look forward to the pleasure of welcoming you again soon. Have a nice day!

Regards,

The Management

Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Na een vlucht met de nodige vertraging zijn we met de rode taxi naar het hotel gebracht (rond 220 Hk$).
Ik had (zonder dat ik het wist, gekeken naar goedkoop+ ontbijt) een kamer geboekt op de business verdieping. Dat hield in, kamer op ena hoogste verdieping, een lounge, buffet op hoogste verdieping en nog vele andere privileges.
Kamer zag er goed uit, badkamer net iets te klein voor ons als lange Hollanders, goed uitzicht, prima ontbijt. Het was wel koud op de kamers, verwarming kennen ze niet.
Het personeel is vriendelijk en geïnteresseerd.
Al met al prima hotel voor een stop-over in hong kong

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel bevind zich op loopafstand van metro. Binnen korte tijd ben je in het centrum of bij de bezienswaardigheden in Hong Kong. Hotel lobby bevind zich op de 3de verdieping van een winkelcentrum met diverse leuke winkels en restaurants. Pinautomaat van de bank is aan de achterzijde van het pand, maar er is ook ATM aanwezig. Erg makkelijk dus. Morgens een heerlijke kopje koffie of thee bij de Starbucks, in het winkelcentrum en dan aan de overkant van de straat waar 2 bakkers zitten met heerlijke broodjes! Hotel is verder prima, de lobby kijkt luxer dan de kamers, maar voor een paar dagen stad is het een prima hotel. Ze hebben ook goede service qua koffers, die kan je makkelijk daar achter laten. Al met al een prima hotel!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 februari 2017

Voor de tweede keer In Hong Kong!!! Wat een leuk hotel. Goed gelegen dicht bij de metro. Nette kamers, jammer dat we er maar een paar dagen waren. Als ik weer naar Hong Kong zou gaan zal ik dit hotel zeker kiezen.

Datum van verblijf: maart 2016