TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Na een vlucht met de nodige vertraging zijn we met de rode taxi naar het hotel gebracht (rond 220 Hk$).
Ik had (zonder dat ik het wist, gekeken naar goedkoop+ ontbijt) een kamer geboekt op de business verdieping. Dat hield in, kamer op ena hoogste verdieping, een lounge, buffet op hoogste verdieping en nog vele andere privileges.
Kamer zag er goed uit, badkamer net iets te klein voor ons als lange Hollanders, goed uitzicht, prima ontbijt. Het was wel koud op de kamers, verwarming kennen ze niet.
Het personeel is vriendelijk en geïnteresseerd.
Al met al prima hotel voor een stop-over in hong kong

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel bevind zich op loopafstand van metro. Binnen korte tijd ben je in het centrum of bij de bezienswaardigheden in Hong Kong. Hotel lobby bevind zich op de 3de verdieping van een winkelcentrum met diverse leuke winkels en restaurants. Pinautomaat van de bank is aan de achterzijde van het pand, maar er is ook ATM aanwezig. Erg makkelijk dus. Morgens een heerlijke kopje koffie of thee bij de Starbucks, in het winkelcentrum en dan aan de overkant van de straat waar 2 bakkers zitten met heerlijke broodjes! Hotel is verder prima, de lobby kijkt luxer dan de kamers, maar voor een paar dagen stad is het een prima hotel. Ze hebben ook goede service qua koffers, die kan je makkelijk daar achter laten. Al met al een prima hotel!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 februari 2017

Voor de tweede keer In Hong Kong!!! Wat een leuk hotel. Goed gelegen dicht bij de metro. Nette kamers, jammer dat we er maar een paar dagen waren. Als ik weer naar Hong Kong zou gaan zal ik dit hotel zeker kiezen.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel, heerlijke bedden, goed restaurant, prachtige sportzaal, mooie sauna, leuk zwembad op de 8e verdieping, leuke omgeving dichtbij metrostation vanwaar je overal naar toe kan.. wifi alleen in winkelcentrum beganegrond

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2015

Op onze reis naar NZ in 2006 hebben we in dit hotel een overnachting gehad. Het is een goed hotel en erg rustig voor Hong Kong maatstaven. Veel winkels en restaurants in de naaste omgeving.Het was maar 1 nacht maar heb er een goede herinnering aan.

Datum van verblijf: november 2014